Employer Branding

Samo się nie zrobi. Przygotujmy pracowników na social media – cz. 2. (2)

SocialMedia_2Prowadzenie karierowego profilu w wybranym kanale social media to zajęcie dla wielu pracowniczych umysłów, klawiatur i smartfonów. Idea utrwalania ciekawych zdarzeń i tworzenia wartościowych postów interesujących grupę docelową ma bowiem nikłą szansę realizacji bez zaangażowania w to naszych ludzi. Incydentalne akcje typu “prześlijcie mi proszę coś ciekawego” na niewiele się, na dłuższą metę, zdadzą. Tu trzeba rozwiązania systemowego, jakim jest edukacja i motywowanie pracowników. I to na wielu etapach funkcjonowania w organizacji.

Czytaj więcej

Dlaczego jednak sukces MA wielu ojców, czyli o konkursie HR Dream Team

HRDreamTeamDo 15 maja został przedłużony termin nadsyłania zgłoszeń w kategoriach: Candidate Experience Management oraz Employee Experience Management. Konkurs organizowany przez pracuj.pl jest adresowany nie tylko do zespołów HR, ale także do multidyscyplinarnych zespołów projektowych zbudowanych ze specjalistów z wielu obszarów organizacji oraz do zespołów wykraczających poza ramy firmy (np. pracodawca – agencja zatrudnienia).

Czytaj więcej

Insight w Employer Brandingu, czyli jak doznać olśnienia

PWr_Insight_bardzoHR

Było to parę tygodni temu. Jechałam tramwajem przez centrum Wrocławia. Na jednym z budynków dostrzegłam wtedy wielką reklamę rekrutacyjną Politechniki Wrocławskiej: “Nie ma szczęścia, jest matematyka”. W duchu wykrzyknęłam: Eureka, rzeczywiście wszystko jest matematyką! Woow, to było jak olśnienie ;-) Niby prawda oczywista (wszyscy przerabialiśmy w szkole rachunek prawdopodobieństwa), ale interpretacja zaskakująca. Ten insight został ze mną na jakiś czas i sprawił, że na długo, oj na długo zapamiętałam komunikat uczelni.

Czytaj więcej

Facebook