Employer Branding

Szewc bez butów nie chodzi

golden-logoSą niesamowici. Mimo dużej konkurencji zza oceanu u nas są wciąż na prowadzeniu. Polski GoldenLine.pl ma mnóstwo powodów do dumy. Uparcie przoduje nie tylko w zestawieniach Megapanelu jako największy serwis rekrutacyjny. Obecny na niejednej prywatnej liście „the best of…” skutecznie przyciąga do siebie utalentowanych kandydatów. I dobrze, skoro GL uczy innych jak prowadzić działania Employer Brandingu to sam powinien świecić przykładem!

Czytaj więcej

Nowe dziecko Ceneo.pl

KomiksCeneo1_blogBardzoHR9 miesięcy kreatywnej, mrówczej, ale też i ogromnej organizacyjnej pracy. 16 wywiadów z pracownikami, 12 godzin nagrań do przeanalizowania, setki zdjęć pracowników, a nawet tych wykonanych firmowym wnętrzom. Do tego wymiana tysiąca maili z grafikiem i scenarzystą. Tyle wysiłku było potrzebne by narodziło się nowe dziecko Ceneo.pl – komiks przedstawiający kulturę organizacyjną firmy.

Czytaj więcej

Bohaterowie HR – niech świat o nich usłyszy!

bohatreowieHRNiebanalni, kreatywni i przede wszystkim pracowici – Bohaterowie HR. Znasz kogoś, kto zasługuje na to miano? Zgłoś go do konkursu!

Jury z nieukrywaną ciekawością oczekiwać będzie na tych, którzy rozumieją wartość działań HR, są przykładem innowacyjnego podejścia do HRM oraz poprzez swoją codzienną pracę pokazują jak bardzo ważny jest dialog pomiędzy biznesem a ludźmi.

Czytaj więcej

Dowody „wspierające”, czyli udowodnij Pracodawco to, o czym mówisz!

NZPolice_bardzoHR5Gdy jakiś czas temu, np. przy zakupie lampki wina, proszono mnie o dowód osobisty traktowałam to jako komplement. Niestety te czasy już bezpowrotnie minęły…, ale zrozumienie dla zachowania sprzedawców pozostało. Tak już przecież ten świat jest urządzony, że jeśli chcemy być postrzegani jako wiarygodni (tu: mieć dostęp do określonego produktu), to musimy to udowodnić: liczbami, informacjami i faktami.

 

Czytaj więcej

Nie kupuj pracowników na stocku. O tym dlaczego warto pokazywać prawdziwą twarz organizacji

youngpeoplehousingsupportZdjęcia przystojnych, uśmiechniętych, z błyskiem w oku młodych ludzi. W dodatku z obowiązkowym kciukiem w górę – znacie to? Pewnie, że tak. Często widzimy je (te i inne zdjęcia) na stronach kariery, często też wrzucamy je w materiałach pracodawcy „tylko na chwilę”, „bo nie mamy aktualnego zdjęcia pracowników”, „bo wszyscy to robią”, „bo wiadomo, że to tylko pewien skrót myślowy”. Lepiej jednak uważać na te „skróty” i nadłożyć drogi. Ciekawa i prawdziwa sesja zdjęciowa może być inspirującym doświadczeniem dla całej organizacji.

 

Czytaj więcej

Facebook