Employer Branding

Jak zaprojektować strategię Employer Branding? Intensywny warsztat z domieszką niezbędnej teorii

Termin: 16-17.06.2014

Czas trwania: 16h

Miejsce:  Idea Place, Plac Solny 15, Wrocław (centrum miasta)

Cena: 1500 zł netto (przy zgłoszeniach do 31.05.) oraz 1600 zł netto (przy zgłoszeniach do 6.06). Dla dotychczasowych klientów bardzoHR 10% zniżki!

Kontakt: katarzyna.sobotka@bardzohr.pl

Szczegóły:

Formularz rejestracji >>

O szkoleniu

Pasjonujesz się Employer Brandingiem? Czytasz, analizujesz to, co dzieje się na rynku? Masz duży zasób wiedzy, którą chciałbyś przekuć na konkretne działania? Nie wiesz jednak jak się do tego zabrać?

 

Warsztat dostarczy Ci konkretnych umiejętności planowania działań. Wspólnie z nami przygotujesz fundamenty pod strategię EB w swojej organizacji. Pomożemy uporządkować Ci wiedzę z zakresu segmentacji grup docelowych. Zaproponujemy metodologię projektowania Employee Value Proposition. Wskażemy na jakie elementy zwrócić uwagę w procesie komunikowania projektu wewnątrz organizacji.

 

Skąd to wiemy? Ano stąd, że realizujemy strategiczne projekty dla naszych Klientów. Chcemy podzielić się z Tobą wiedzą jak TO zaplanować, o czym pamiętać, kogo zaprosić do współpracy. Naprawdę to wiemy. Z doświadczenia.

 

Przychodząc na warsztat nastaw się na dwa bardzo intensywne dni. Pracy będzie od groma. Jednak dzięki niej wrócisz do swojej organizacji z uczuciem ulgi. Strategię będziesz miał już prawie gotową. Prawda, że kuszące?

 

Zapraszamy w czerwcu do Wrocławia!!

do początku strony

 

Czego dowiesz się na szkoleniu

Dzień 1

  • Jakie elementy powinna mieć strategia EB
  • Jak wyznaczyć cele wizerunkowo-rekrutacyjne
  • Jak zaplanować poszczególne etapy budowania strategii
  • Jak zbudować zespół wspierający Twoje działania
  • W jaki sposób przeprowadzić ankietę, wywiady oraz grupy fokusowe
  • Jak pozyskiwać wiedzę o konkurencji
Dzień 2
  • Jak pracować ze zgromadzonymi informacjami
  • Jak zdefiniować Employee Value Proposition
  • Jak określić ‘personę’
  • Jak zdefiniować potrzeby komunikacyjne grupy docelowej
  • Jak komunikować projekt wewnątrz organizacji
  • Jak określić priorytety działań

Nasze szkolenie to

  • Dużo praktyki (przykłady z polskiego i światowego rynku).
  • Pożyteczne materiały szkoleniowe.
  • Oparte na wielu latach doświadczeń know-how osób prowadzących szkolenie.
  • Możliwość konsultowania się z trenerem po zakończeniu szkolenia.
  • Lunch + przerwy kawowe.
  • Kameralne i komfortowe warunki miejsca szkolenia.
  • Oczywiście certyfikaty ;-).

do początku strony


Program

Dzień 1

  • Przede wszystkim – cele strategii!
  • Zarząd i pracownicy – Twoi partnerzy działań
  • Elementy audytu marki pracodawcy
  • Badania ilościowe i jakościowe
  • Benchmark działań konkurencji

 

Dzień 2

  • SWOT
  • Employee Value Proposition
  • Segmentacja i opis grup docelowych
  • Priorytety działań
  • Harmonogram i budżet
  • Komunikacja, komunikacja, komunikacja (!)

Pobierz program w PDF

do początku strony

 

Trener

dariaDaria Siwka – założycielka bardzoHR, agencji realizującej projekty wewnętrzne i zewnętrzne z obszaru budowania wizerunku pracodawcy. Jak sama mówi, każdy z nich przynosi nową wiedzę o rynku. Dzięki temu utwierdza się tylko w przekonaniu, że Employer Branding cały czas ewoluuje i to, co przed chwilą było ‘trendy’, za chwilę może być ‘passe’. Dlatego lubi „trzymać rękę na pulsie” i obserwować aktywności pracodawców w Polsce i na świecie. Autorka bloga http://bardzohr.pl/blog/, licznych artykułów z obszaru EB, a także niepoprawna miłośniczka dalekich, górskich wędrówek. Od niedawna też mama Marianny.

 

do początku strony

Pytania i odpowiedzi

 

Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na szkolenie?

Ostateczny termin zapisów to 6.06.

 

Czy zwracacie pieniądze osobom, które zarejestrowały się na szkolenie, a nie mogły przyjechać?

W przypadku odwołania udziału w szkoleniu do 10.06. zwracamy 100% kosztów. Po przekroczeniu tego terminu Uczestnik ponosi pełne koszty szkolenia.

 

Co obejmuje cena szkolenia?

Cena obejmuje udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, lunch i przerwy kawowe. W ramach szkolenia otrzymujecie także 3 godziny konsultacji trenera do wykorzystania w czasie 3 miesięcy.

 

Czy w szkoleniu mogą wziąć udział 2 osoby z jednej firmy, kiedy to jedna z nich przychodzi pierwszego dnia, a druga „wymienia się” z nią drugiego dnia? 

Takie rozwiązanie jest oczywiście dopuszczalne, chociaż szkolenie zaplanowane jest tak, by poszczególne dni się uzupełniały. Najbardziej korzystne dla Uczestnika jest wzięcie udziału w pełnym szkoleniu – tylko wtedy wyniesie z niego 100% korzyści. Jednakże, jeśli bardzo zależy Wam na takim zaplanowaniu swojego udziału (1+1) to nic nie stoi na przeszkodzie by tak się stało. Poinformujcie nas tylko o tym wcześniej.

 

Gdzie mogę zaparkować samochód?

Miejsce szkolenia znajduje się tuż przy Rynku. W okolicy jest sporo miejsc parkingowych. Strefa wokół Rynku jest strefą płatnego parkowania.

 

W jaki sposób otrzymam fakturę za szkolenie?

Faktury rozdamy na szkoleniu. Istnieje także możliwość wcześniejszego przesłania mailem.

 

Masz inne pytania?

Napisz do nas na katarzyna.sobotka@bardzohr.pl

 

do początku strony

 

 

Rejestracja

 

                Imię*   

         Nazwisko*   

      Adres email*   

Numer telefonu*   

                Firma   

Akceptuję regulamin szkolenia

 

do początku strony

 

 

Lokalizacja

Szkolenie odbędzie się w sali konferencyjnej wrocławskiego centrum coworkingowego Idea Place. Idea Place mieści się przy Placu Solnym – to zaraz obok pięknego wrocławskiego Rynku. 


Wyświetl większą mapę

do początku strony

 

Opinie uczestników

 

Szkolenie było atrakcyjne, ze względu na dobre przygotowanie merytoryczne trenera,  teoretyczny background oraz co najważniejsze wiedza praktyczna. Program odpowiedział mi na pytania: jak budować strategię EB? Jak wykorzystać mediach społecznościowe w kreowaniu wizerunku firmy? Co to są kanały social media, jak się po nich poruszać, jak i do czego je wykorzystać.
Dominika Ciara, HR/GA Manager, Daicel Safety Systems Europe Sp. z o. o.

 

Gorąco polecam szkolenie „Jak zjeść słonia? czyli Employee i Employer Branding lekkostrawnie”, w którym miałam okazje uczestniczyć w dniach 20-21 listopada 2013 we Wrocławiu. Szkolenie było mieszanką rzetelnej wiedzy, praktycznego doświadczenia i, co najważniejsze chyba, pasji do tematu, dzięki czemu było nie tylko ciekawe i konkretne ale też niezmiernie inspirujące!
Agnieszka Idczak-Stysiak, HR Manager, IOKI Sp. z o.o. Sp. K.

 

Mój feedback ze szkolenia jest bardzo pozytywny. Sprzyjała nam bardzo dobra, życzliwa atmosfera. Usystematyzowałam swoją wiedzę i upewniłam się, że te zadania, które wykonuję na co dzień w pracy, robię dobrze. Zdałam sobie sprawę z kilku elementów, które muszę dopracować lub wprowadzić. I to co było dla mnie ważne to uświadomienie, jak ważnym jest współpraca z innymi działami przy tworzeniu akcji wizerunkowych.
Sylwia Sałek, HR and Employer Branding Specialist, Transition Technologies S.A.

 

 

Tematyka zaproponowana przez Darię na szkoleniu z EB została przedstawiona całościowo z uwzględnieniem konkretnych przykładów zastosowania w praktyce. Profesjonalne warsztatowe prowadzenie szkolenia pomogło w przyswajaniu tych treści.
Michał Krzysztofik, MAN Bus Sp. z o.o., Dział Personalny


Trudno znaleźć dobre szkolenie. Jeszcze trudniej dobrego szkoleniowa. Daria Siwka jest wyjątkiem od tej reguły. Miałem przyjemność uczestniczyć w prowadzonych przez Darię warsztatach „Komunikacja wewnętrzna narzędziem employer brandingu”. Warsztaty otworzyły mi oczy na wiele aspektów pracy w komunikacji, którą zajmuje się przecież od lat. Dotąd myślałem, że wiem wszystko. Myliłem się. Polecam udział w szkoleniach prowadzonych przez Darię!”

Jacek Lipski, Specjalista ds. komunikacji marketingowej i wewnętrznej, Żagiel S.A 

 

W dniach 29-30 maja 2012 r. wzięłam udział w szkoleniu „Strategia budowania wizerunku pracodawcy” przeprowadzonym przez Darię Siwkę. Polecam to szkolenie wszystkim osobom, które interesują się lub zajmują się tworzeniem strategii budowania wizerunku pracodawcy. Jestem pod wrażeniem szerokiej wiedzy Darii na temat budowania wizerunku firmy. Jej energia, doświadczenie i masa pomysłów na ulepszenie prowadzonych działań sprawiły, że szkolenie było dla mnie bardzo inspirujące, a zdobytą wiedzę mogłam od razu wykorzystać w swojej pracy. I o to właśnie chodziło!

Monika Sawczuk-Petrov, Specjalista ds. Personalnych, Imperial Tobacco Polska S.A.

do początku strony

Facebook