Employer Branding i zarządzanie wizerunkiem pracodawcy
Termin szkolenia: 10.12.2018 Miejsce: Gorzów Wielkopolski Trener: Daria Siwka Koszt: 750 zł + VAT
O szkoleniu
Czym jest Candidate & Employee Experience i w jaki sposób należy budować pozytywne doświadczenia w kontakcie z marką? Czym jest Employee Value Proposition i w jaki sposób zaprojektować listę wyróżników marki pracodawcy tak, by były to atrybuty spójne i atrakcyjne? Kto jest grupą docelową? Jak scharakteryzować persony? I wreszcie – jak zebrać wszystko w całość tak, by powstał plan sensownych, atrakcyjnych dla kandydatów i pracowników działań Employer Brandingowych?
Tego dowiesz się na moim warsztacie. Co więcej – przećwiczysz każdy etap zarządzania wizerunkiem pracodawcy. W związku z tym, że zajmuję się tym zawodowo od kilkunastu lat, mogę wskazać “co działa” w mniejszej, a co sprawdzi się w dużej organizacji.
Na szkoleniu otrzymasz skrojony specjalnie pod Twoje potrzeby podręcznik wraz z kompletem narzędzi przydatnych przy projektowaniu działań Employer Branding. Będziesz mogła/mógł do niego wracać jeszcze długo po naszym spotkaniu. A jeśli będziesz chciała/chciał – skorzystasz z bezpłatnych konsultacji.
Zapraszam gorąco!
Dla Kogo?
Dla Specjalistów obszaru: HR, rekrutacji, komunikacji wewnętrznej, Employer Branding.
Program:
-
Employer Branding: po co? z kim? dla kogo?.
-
Marka korporacyjna vs. marka pracodawcy – “efekt halo”.
-
Punkty styku z marką pracodawcy – “Candidate&Employee Experience”.
-
Employee Value Proposition: Definicja i cechy EVP, 5 pytań B. Minchingtona, siła “dowodów wspierających”, “matryca EVP” i projektowanie EVP dla Twojej organizacji.
-
Grupy docelowe pracodawcy: definicja i mapa interesariuszy, tworzenie person i przygotowanie moodboardów, dobór kanałów i mediów pod wybran personę (burza mózgów “kula śniegowa”).
-
Analiza działań i kampanii EB wybranych pracodawców.
Czego dowiesz się na warsztacie:
- Czym są i jaki rodzaj doświadczenia oferują “punkty styku” w Twojej organizacji na ścieżce CX&EX.
- Jak tworzyć projekty EB za “złotówkę” i te z trochę większym budżetem.
- Jak zaplanować strategię EB dla swojej organizacji od “A do Z”.
- Na czym polega pozycjonowanie marki oraz jak zdefiniować Employee Value Proposition (i to przy udziale pracowników!).
- W jaki sposób zdecydować która z grup docelowych jest dla Ciebie priorytetowa, która poboczna, a która pośrednia.
Dodatkowe informacje:
- Cena szkolenia obejmuje catering kawowy oraz catering obiadowy.
- Cena szkolenia obejmuje komplet materiałów (podręcznik, manuale).
- Każdy uczestnik będzie miał możliwość skorzystania z 3 godzin konsultacji online w ciągu 3 miesięcy po zakończeniu warsztatów.
Daria Siwka / Bio
Moderator Design Thinking. Ekspert budowania wizerunku pracodawcy z ponad 10-letnim doświadczeniem w obszarach HR i marketing. Specjalizuje się w projektowaniu EVP, w budowaniu narzędzi pod zróżnicowane grupy docelowe, a także we wdrażaniu strategii wizerunkowej.
Prowadzi agencję bardzoHR - Employer Branding. Realizuje projekty online oraz offline dla takich firm jak: Toyota, Credit Agricole, eurobank, Grupa Carlsberg, Qubus Hotel, Grupa Allegro, Ceneo.pl, Dolby Poland, Kodilla.
Autorka bloga poświęconego budowaniu wizerunku, a także licznych artykułów publikowanych w pismach branżowych. Występuje na konferencjach jako ekspert EB i dzieli się swoją wiedzą ze specjalistami HR. Prowadzi szkolenia EB dedykowane pod określone potrzeby pracodawców. Jest wykładowcą pierwszych w Polsce studiów podyplomowych z EB (AGH, Kraków), a także wykładowcą MBA w Wyższej Szkole Bankowej.
Zobacz jak szkolenia oceniają uczestnicy