Employer Branding i zarządzanie wizerunkiem pracodawcy
Termin szkolenia: 8.02.2019 Miejsce: Zielona Góra Trener: Daria Siwka Koszt: 750 zł + VAT
O szkoleniu
Czym jest Candidate & Employee Experience i w jaki sposób należy budować pozytywne doświadczenia w kontakcie z marką? Czym jest Employee Value Proposition i w jaki sposób zaprojektować listę wyróżników marki pracodawcy tak, by były to atrybuty spójne i atrakcyjne? Kto jest grupą docelową? Jak scharakteryzować persony? I wreszcie – jak zebrać wszystko w całość tak, by powstał plan sensownych, atrakcyjnych dla kandydatów i pracowników działań Employer Brandingowych?
Tego dowiesz się na moim warsztacie. Co więcej – przećwiczysz najważniejsze etapy strategii marki. W związku z tym, że zajmuję się tym zawodowo od kilkunastu lat, mogę wskazać “co działa” w mniejszej, a co sprawdzi się w dużej organizacji.
Zapraszam gorąco!
Dla Kogo?
Dla Specjalistów obszaru: HR, rekrutacji, komunikacji wewnętrznej, Employer Branding.
Program:
-
Employer Branding: po co? z kim? dla kogo?.
-
Marka korporacyjna vs. marka pracodawcy – “efekt halo”.
-
Punkty styku z marką pracodawcy – “Candidate&Employee Experience”.
-
Employee Value Proposition: Definicja i cechy EVP, 5 pytań B. Minchingtona, siła “dowodów wspierających”, “matryca EVP” i projektowanie EVP dla Twojej organizacji.
-
Grupy docelowe pracodawcy: definicja i mapa interesariuszy, tworzenie person i przygotowanie moodboardów, dobór kanałów i mediów pod wybran personę (burza mózgów “kula śniegowa”).
-
Analiza działań i kampanii EB wybranych pracodawców.
Czego dowiesz się na warsztacie:
- Czym są i jaki rodzaj doświadczenia oferują “punkty styku” w Twojej organizacji na ścieżce CX&EX.
- Jak tworzyć projekty EB za “złotówkę” i te z trochę większym budżetem.
- Jak zaplanować strategię EB dla swojej organizacji od “A do Z”.
- Na czym polega pozycjonowanie marki oraz jak zdefiniować Employee Value Proposition (i to przy udziale pracowników!).
- W jaki sposób zdecydować która z grup docelowych jest dla Ciebie priorytetowa, która poboczna, a która pośrednia.
Dodatkowe informacje:
- Cena szkolenia obejmuje catering kawowy oraz catering obiadowy.
- Cena szkolenia obejmuje komplet materiałów (prezentacja pp, manuale, certyfikat).
- Każdy uczestnik będzie miał możliwość skorzystania z 3 godzin konsultacji online w ciągu 3 miesięcy po zakończeniu warsztatów.
Daria Siwka / Bio
Przewodniczka po świecie Employer Branding: ekspert, konsultant, Project Manager pracująca metodą Design Thinking. Ma Ponad 15 lat doświadczenia w projektowaniu wizerunkowych działań zewnętrznych (skierowanych do kandydatów), jak i wewnętrznych (skierowanych do pracowników). Strategia EB, definiowanie Employee Value Proposition, trafne kampanie wizerunkowe, rzetelne badania marki pracodawcy – to główne kierunki jej specjalizacji. Jej Klienci to: Grupa Allegro, Ceneo, Dolby Poland, Toyota, Hotel Qubus, Orsay, eurobank, Credit Agricole, Grupa Carlsberg, Oceanic S.A., Eurocash i inni. Za największy sukces uznaje to, że nigdy czynnie ich nie szuka, ani nie startuje w konkursach ofert. Klienci trafiają do niej wyłącznie z rekomendacji.
Autorka bloga poświęconego obszarowi Employer Branding, na łamach którego dzieli się swoją szeroką wiedzą i doświadczeniem. Inicjatorka i organizatorka wydarzeń branżowych EBMasters we Wrocławiu, które od kilku już lat skupiają społeczność osób z branży. Trenerka, która z wielką pasją dzieli się swoją wiedzą i energią. Również w czasie wykładów, które prowadzi dla studentów Akademii Górniczo-Hutniczej (studia podyplomowe), Wyższej Szkoły Bankowej (MBA) oraz Uniwersytetu Wrocławskiego (studia dzienne).
Zobacz jak szkolenia oceniają uczestnicy