Employer Branding i zarządzanie wizerunkiem pracodawcy


Termin szkolenia:  8.02.2019    Miejsce: Zielona Góra Trener: Daria Siwka   Koszt: 750 zł + VAT


 

O szkoleniu

Czym jest Candidate & Employee Experience i w jaki sposób należy budować pozytywne doświadczenia w kontakcie z marką? Czym jest Employee Value Proposition i w jaki sposób zaprojektować listę wyróżników marki pracodawcy tak, by były to atrybuty spójne i atrakcyjne? Kto jest grupą docelową? Jak scharakteryzować persony? I wreszcie – jak zebrać wszystko w całość tak, by powstał plan sensownych, atrakcyjnych dla kandydatów i pracowników działań Employer Brandingowych?

Tego dowiesz się na moim warsztacie. Co więcej – przećwiczysz najważniejsze etapy strategii marki. W związku z tym, że zajmuję się tym zawodowo od kilkunastu lat, mogę wskazać “co działa” w mniejszej, a co sprawdzi się w dużej organizacji.

Zapraszam gorąco!

Dla Kogo?

Dla Specjalistów obszaru: HR, rekrutacji, komunikacji wewnętrznej, Employer Branding.


Program:

  • Employer Branding: po co? z kim? dla kogo?.

  • Marka korporacyjna vs. marka pracodawcy – “efekt halo”.

  • Punkty styku z marką pracodawcy – “Candidate&Employee Experience”.

  • Employee Value Proposition: Definicja i cechy EVP, 5 pytań B. Minchingtona, siła “dowodów wspierających”, “matryca EVP” i projektowanie EVP dla Twojej organizacji.

  • Grupy docelowe pracodawcy: definicja i mapa interesariuszy, tworzenie person i przygotowanie moodboardów, dobór kanałów i mediów pod wybran personę (burza mózgów “kula śniegowa”).

  • Analiza działań i kampanii EB wybranych pracodawców.

 


Czego dowiesz się na warsztacie:

  • Czym są i jaki rodzaj doświadczenia oferują “punkty styku” w Twojej organizacji na ścieżce CX&EX.
  • Jak tworzyć projekty EB za “złotówkę” i te z trochę większym budżetem.
  • Jak zaplanować strategię EB dla swojej organizacji od “A do Z”.
  • Na czym polega pozycjonowanie marki oraz jak zdefiniować Employee Value Proposition (i to przy udziale pracowników!).
  • W jaki sposób zdecydować która z grup docelowych jest dla Ciebie priorytetowa, która poboczna, a która pośrednia.

Dodatkowe informacje:

  • Cena szkolenia obejmuje catering kawowy oraz catering obiadowy.
  • Cena szkolenia obejmuje komplet materiałów (prezentacja pp, manuale, certyfikat).
  • Każdy uczestnik będzie miał możliwość skorzystania z 3 godzin konsultacji online w ciągu 3 miesięcy po zakończeniu warsztatów.

Daria Siwka / Bio

Przewodniczka po świecie Employer Branding: ekspert, konsultant, Project Manager pracująca metodą Design Thinking. Ma Ponad 15 lat doświadczenia w projektowaniu wizerunkowych działań zewnętrznych (skierowanych do kandydatów), jak i wewnętrznych (skierowanych do pracowników). Strategia EB, definiowanie Employee Value Proposition, trafne kampanie wizerunkowe, rzetelne badania marki pracodawcy – to główne kierunki jej specjalizacji. Jej Klienci to: Grupa Allegro, Ceneo, Dolby Poland, Toyota, Hotel Qubus, Orsay, eurobank, Credit Agricole, Grupa Carlsberg, Oceanic S.A., Eurocash i inni. Za największy sukces uznaje to, że nigdy czynnie ich nie szuka, ani nie startuje w konkursach ofert. Klienci trafiają do niej wyłącznie z rekomendacji.

Autorka bloga poświęconego obszarowi Employer Branding, na łamach którego dzieli się swoją szeroką wiedzą i doświadczeniem. Inicjatorka i organizatorka wydarzeń branżowych EBMasters we Wrocławiu, które od kilku już lat skupiają społeczność osób z branży. Trenerka, która z wielką pasją dzieli się swoją wiedzą i energią. Również w czasie wykładów, które prowadzi dla studentów Akademii Górniczo-Hutniczej (studia podyplomowe), Wyższej Szkoły Bankowej (MBA) oraz Uniwersytetu Wrocławskiego (studia dzienne).

Zobacz jak szkolenia oceniają uczestnicy

Bardzo pozytywnie oceniam poziom pracy Darii. Rzadko się zdarza by szkolenie było tak dobrze merytorycznie, przejrzyście i kompleksowo poprowadzone. Szkolenie polecam wszystkim, którzy chcą usystematyzować sobie wiedzę na temat strategii EB.

Justyna Kurpierz, Employer Branding Team Leader
Capgemini Software Solutions Center

Szkolenie pozwoliło zweryfikować wiedzę na temat EB oraz wymienić się informacjami o aktualnych najlepszych praktykach w tym obszarze. Zdobyta wiedza jest dla mnie cennym źródłem inspiracji do opracowania działań EB.

Jolanta Dąbrowska, HR Manager
VULCAN Sp. z o. o.

Wyjątkowo dobre pod kątem merytorycznym szkolenie. Bardzo duże ilości przykładów i ogromne doświadczenie prowadzącej to najmocniejsze strony szkolenia.

Dorota Kostecka, Kierownik Departamentu HR
Krajowy Rejestr Długów

Prowadząca pełna energii, posiadająca bardzo szeroką i praktyczną wiedzę. Mnóstwo praktycznych przykładów. Wracam pełna inspiracji i energii do wdrażania swoich nowych pomysłów i rozwiązań w ramach EB.

Agnieszka Kuraś, Specjalista ds. Rekrutacji
NC+

Bardzo wartościowe szkolenie! Super program i super prowadząca. Warsztat pełen pozytywnej energii.

Joanna Chaberska, Specjalista ds. rekrutacji
Infosys BPO Poland

Bardzo praktyczne, bardzo interaktywne szkolenie - czas wykorzystany w 100%!

Katarzyna Niedźwiecka, HR Coordinator
Toska (ACN) Sp. z o.o.

Najbardziej inspirujące szkolenie ever!

Joanna Trubisz

Dużo wiedzy, praktycznych przykładów. To szkolenie, na którym nie patrzy się na zegarek.

Monika Kuźma
Tarczyński S.A.

Dokładnie to, czego teraz potrzebuję. Mega inspirujące i motywujące do działania ;-)

Joanna Wiśniewska
LEONI Kabel Polska Sp. z o.o.

Bardzo dobre szkolenie - apetyt rośnie w miarę jedzenia. Chcę więcej!

Aga Grabowska

WoW! Było świetnie. Dużo praktyki, dużo inspiracji, dużo wiedzy!

Gosia Tłuczykont
PWC SDC

Bardzo przydatne szkolenie, dające dużą porcję nowej wiedzy i mnóstwo zapału do jej wykorzystania w praktyce.

Marta Żwir
Qubus Hotel

Pierwsze szkolenie EBowe, które nie tylko spełniło, ale mocno przerosło moje oczekiwania. Daria - jesteś świetnym trenerem! Bardzo cenię też doświadczenia grupy, która chętnie dzieliła się swoimi przykładami.

Martyna Maksimczyk
UXPin

Bardzo wartościowe szkolenie: dużo wiedzy, dużo przykładów, dużo ćwiczeń i jeszcze więcej inspiracji!

‎Katarzyna Sordyl, Employer Branding Specialist
ABB

Dużo praktyki, dużo wiedzy, zajęcia oparte na ćwiczeniach. SUPER!!!

Monika Niedziałkowska
NGK Ceramics

Było przegenialnie! Jak w 2 dni zejść na ziemię i boleśnie się z nią nie zderzyć, czyli o sztuce słuchania potrzeb marki i jej pracowników. 

Joanna Sieradzka, PR Manager
Hicron

Bardzo dużo, bardzo fajnych przykładów popartych praktyką.

Amelia Szymoniak, Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji i Employer Brandingu
Hicron

Bardzo fajne i bardzo inspirujące szkolenie! 

Karolina Andrzejczuk
SAS Logistic

Baaaardzo inspirująco!

Magdalena Skórska-Sawina, PR Manager
Instytut Nafty i Gazu

Miałam okazję uczestniczyć w fantastycznym szkoleniu - dzięki świetnej atmosferze, ogromnej wiedzy prowadzącej, otwartej komunikacji i nietypowej formie bardzo dużo z niego wyniosłam. Ilość inspirujących przykładów i case studies bardzo pozytywnie nastawiła mnie do kolejnych projektów.

Aneta Pezda, Internal Communication Specialist
Schindler Polska