Projektowanie strategii Employer Branding i zarządzanie marką pracodawcy – Poznań

 


Termin szkolenia: 20-21.10.2021 | Godziny: 9:00 – 17:00 (z przerwami kawowymi oraz obiadową)

Miejsce: Poznań | Trener: Daria Siwka | Koszt: 2200 zł + VAT

[FORMULARZ REJESTRACJI]


 

O szkoleniu

Projektowanie strategii oraz zarządzanie wizerunkiem pracodawcy w „punktach styku z marką” to nie jest jakaś tajemna wiedza czy umiejętność, którą posiadają nieliczni. Jesteś w stanie poprowadzić takie działania w swojej organizacji, i to dość szybko i sprawnie – pod warunkiem oczywiście, że wiesz na co zwrócić uwagę, co jest absolutnie obowiązkowe, a co fakultatywne.

Jak angażować pracowników? Jak zebrać od nich spostrzeżenia i opinie na temat miejsca pracy? Czym jest Candidate&Employee Experience i w jaki sposób należy budować pozytywne doświadczenia w kontakcie z marką? Czym jest Employee Value Proposition i w jaki sposób zaprojektować listę wyróżników marki pracodawcy tak, by były to atrybuty spójne i atrakcyjne? Kto jest grupą docelową? Jak scharakteryzować persony? I wreszcie – jak zebrać wszystko w całość tak, by powstał plan sensownych, atrakcyjnych dla kandydatów i pracowników działań EBowych?

Tego dowiesz się na moim warsztacie. Co więcej – przećwiczysz każdy etap zarządzania wizerunkiem pracodawcy i tworzenia strategii. W związku z tym, że zaprojektowałam ich już kilkanaście mogę wskazać „co działa” w mniejszej, a co sprawdzi się w dużej organizacji.

Na szkoleniu otrzymasz skrojony specjalnie pod Twoje potrzeby podręcznik wraz z kompletem narzędzi przydatnych przy projektowaniu strategii! Dostaniesz też bardzo pomocny manual, za pomocą którego poprowadzisz niejeden projekt EB. Będziesz mogła/mógł do niego wracać jeszcze długo po naszym spotkaniu. A jeśli będziesz chciała/chciał – skorzystasz z bezpłatnych konsultacji.

Uwaga: szkolenie w 8-osobowej grupie (co oznacza, że na 100% uzyskasz odpowiedź na wszystkie swoje pytania!)

Zapraszam gorąco!

Dla Kogo?

Dla wszystkich fascynatów obszaru budowania wizerunku pracodawcy.


Program:

Dzień 1.:

  • „Szybka randka” z pojęciami marketing: marka, wizerunek, tożsamość, reputacja.
  • Employer Branding: po co? z kim? dla kogo? (gra).
  • Marka korporacyjna vs. marka pracodawcy – „efekt halo”.
  • Punkty styku z marką pracodawcy – „Candidate&Employee Experience”.
  • Grupy docelowe pracodawcy: definicja i mapa interesariuszy, tworzenie person i przygotowanie moodboardów, dobór kanałów i mediów pod wybraną personę (burza mózgów „kula śniegowa”).
  • Analiza działań i kampanii EB wybranych pracodawców.

Dzień 2.:

  • Employee Value Proposition: Definicja i cechy EVP, 5 pytań B. Minchingtona, siła „dowodów wspierających”, „matryca EVP” i projektowanie EVP dla Twojej organizacji.
  • Audyt marki pracodawcy, czyli jak zebrać dane, liczby i opinie. Charakterystyka metod: desk research, ankieta, pogłębiony wywiad indywidualny, pogłębiony wywiad grupowy, obserwacja. Przećwiczenie metod, zebranie pomocnych wniosków.
  • Strategia EB: definicja, etapy, kamienie milowe, organizacja pracy.
  • Komunikacja marki w oparciu o archetypy.
  • Analiza działań i kampanii EB wybranych pracodawców.
  • Źródła wiedzy i narzędzi potrzebnych do pracy nad strategią EB.

Czego dowiesz się na warsztacie:

  • Czym są i jaki rodzaj doświadczenia oferują „punkty styku” w Twojej organizacji na ścieżce CX&EX.
  • Jak projektować projekty EB za „złotówkę” i te z trochę większym budżetem.
  • Jak zaplanować strategię EB dla swojej organizacji od „A do Z”.
  • Na czym polega pozycjonowanie marki oraz jak zdefiniować Employee Value Proposition (i to przy udziale pracowników!).
  • W jaki sposób zdecydować która z grup docelowych jest dla Ciebie priorytetowa, która poboczna, a która pośrednia.
  • W jaki sposób pytać pracowników o ich opinię na temat miejsca pracy, zaangażowanie, potrzeby względem komunikacji wewnętrznej, itp.
  • Czym jest Key Visual i dlaczego wyznacza on kierunek niejednemu projektowi EB.
  • Jak zaprojektować strategię EB mając na to np. tylko dwa miesiące.

Dodatkowe informacje:

  • cena szkolenia obejmuje catering kawowy oraz catering obiadowy.
  • cena szkolenia obejmuje komplet materiałów (podręcznik i zestaw ćwiczeń).
  • każdy uczestnik będzie miał możliwość skorzystania dodatkowo z 1 godziny konsultacji online w ciągu 3 miesięcy od zakończenia warsztatów.
  • szkolenie w grupie maksymalnie 8-osobowej

Daria Siwka / Bio

Przewodniczka po świecie Employer Branding: ekspertka, konsultantka, facylitatorka, trenerka i wykładowczyni. Ma Ponad 15 lat doświadczenia w projektowaniu działań wizerunkowych i punktów styku z marką pracodawcy (również metodą Design Thinking). Strategia EB i komunikacja marki, badania ilościowe i jakościowe, definiowanie Employee Value Proposition, kultura organizacji i wartości – to jej główne specjalizacje.
Wierzy w Employer Branding 'doing', nie 'talking'. Dlatego absolutnie wszystko, co przedstawia sprawdziła w swoim działaniu projektowym. Wszystko to wraz z małymi i dużymi pracodawcami, którym towarzyszy na szlakach EB.  
Autorka bloga poświęconego obszarowi Employer Branding, na łamach którego dzieli się swoim know-how. Inicjatorka i organizatorka wydarzeń branżowych EBMasters we Wrocławiu, które od kilku już lat skupiają społeczność osób z branży. 

Talenty wg Gallupa: IDEATION [ODKRYWCZOŚĆ]  ∗ INPUT [ZBIERANIE]  ∗  WOO [CZAR]  ∗ MAXIMIZER [MAKSYMALISTA] ∗ ARRANGER [ORGANIZATOR]  

Zobacz jak szkolenia oceniają uczestnicy

Opinie innych uczestników

Super! Naprawdę dużo się nauczyłam, zajęcia praktyczne, świetne!

Uczestnik Executive MBA na Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Trener dysponująca bardzo szeroką wiedzą, zarówno praktyczną i teoretyczną

Uczestnik Executive MBA na Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Swobodna atmosfera, lecz profesjonalne podejście prowadzącej

Uczestnik Executive MBA na Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Szkolenie bardzo inspirujące, otwierające oczy na to, że to właśnie pracownicy tworzą markę pracodawcy. Warto słychać potrzeb pracowników

Uczestnik Executive MBA na Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Ciekawy temat, bardzo na czasie, dużo ćwiczeń i przykładów. Na plus jeszcze - solidnie przygotowane materiały, trener bardzo zaangażowany

Uczestnik Executive MBA na Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Zdobyłam bardzo dużo inspiracji do dzialań w zakresie Employer Branding. Daria jest ciepłą osobą, która motywuje do działania i abrdzo chętnie dzieli się swoją wiedzą.

Małgorzata Janów
Senior HR Specialist, LG Chem Wrocław

Świetne przygotowanie prowadzącego szkolenie i super prowadzone spotkanie.

Marta Czyż
LG Display Poland

Dzięki Daria, jesteś mistrzem świata EB.

Kamil Tenerowicz
Specjalista ds. zatrudnień, Midroc Alucrom

Daria jest świetnym nauczycielem i bardzo jasno przekazuje całe swoje doświadczenie.

Katarzyna Poręba
Employer Branding Specialist, SpyroSoft

Daria ! Ty jesteś nie tylko przewodnikiem ale jakimś Magikiem w świecie EB! Dziękuje Ci za przecudowne szkolenie, pełne twórczej i jak ze przyjemnej pracy. Moja Głowa zawsze jest pełna pomysłów i nowych rozwiązań ale po tych dwóch dniach to już chyba eksploduje!

Aleksandra Abdelhalim
HR Business Partner, LG Display Poland

 Świetne zajęcia, wykłady i prace grupowe. Poczułem się niczym Jurek Gagarin. Dla przyszłych słuchaczy rada: notujcie, analizujcie i wdrażajcie.

Bartłomiej Skrentny

Z BardzoHR  i świetnymi ludźmi, w jeden weekend, da się przeżyć dwa dni super zajęć, koncert w Szczecinie i grypę całej rodziny. Takie aktywne zajęcia dają powera !

Marta Franas
Dyrektor oddziału banku, Deutsche Bank Polska S.A

Dużo inspiracji i wiedzy dla każdego EB-owca.

Karolina Ławecka
HR Specialist, Grupa PCC

Szkolenie bardzo praktyczne, inspirujące, energetyczne; daje konkretne narzędzia.

Kamila Nowakowska
Dyrektor marketingu, Pneumat System Sp. z o.o.

Szkolenie było genialne, mam masę pomysłów i energii, "nic tylko działać". Polecam każdemu, to były 2 wartościowe, inspirujące dni.

Katarzyna Skrodzka
Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji, NEONET S.A.

Dziękujemy za owocne szkolenie i wiele inspiracji ze świata EB.

Wiara z Aquanet S.A.

Wszystko było super (a zwłaszcza: różnorodność gier i ćwiczeń, know-how trenerki, atmosfera, podręcznik i materiały szkoleniowe)!!!

Sylwia Nawrat
Vattenfall IT Poland

Szczególnie polecam za przegadanie konkretnych metod oraz ćwiczenia, które gruntują wiedzę i pozwalają eliminować błędne myślenie. Super!

Marta Krześlak
Specjalista ds. HR, IT Integro

Przed szkoleniem miałam małą wiedzę na temat EB, teraz wiem co to jest i z czym to się je!

Iza Cieluch
EWE Polska Sp. z o.o.

Szkolenie było bardzo inspirującym doświadczeniem: dużo konkretów, wiedzy, pomysłów popartych przykładami. Do materiałów ze szkolenia wrócę na pewno nie raz! Bardzo dziękuję!

Anna Śledź
Sollers Consulting

Szkolenie ułatwiło mi ułożenie działań, wyjście z chaosu ;-). Duży kop do działania!

Anna Jarczyk-Konsek
Service Delivery Manager, Adecco

Potwierdziłam swoją wiedzę teoretyczną przykładami z życia. Dużo inspiracji do wykorzystania w mojej firmie!

Weronika Horowska
Sp. ds. administracji, TFP Sp. z o.o.

Tego potrzebowałam przed rozpoczęciem pracy nad wzmożonym projektem EB! Mnóstwo inspiracji, dobrej energii i ogromnej motywacji!

Kasia Dwornik
HR Manager, MetaPack Poland Sp. z o.o

Czuć od pierwszej minuty doświadczenie. Sporo świetnych przykładów, inspiracja, swoboda na warsztatach.

Marcin Wójcicki
Prezes Zarządu, MetaPack Poland Sp. z o.o
Uwielbiam przykłady z życia wzięte, które pozwolą mi się zainspirować. Luźna atmosfera świetnie wpływa na pracę.
Milena Chomont
Specjalista ds. HR, eobuwie.pl SA

Przykłady! Konkrety! Ćwiczenia pobudzające kreatywność!

Paulina Balicka
Administrative Assistant, Etteplan Poland sp. z o.o.

Kreatywne metody pracy na szkoleniu (fajne wykorzystanie kart coachingowych), kompleksowe omówienie tematu, ciekawe i inspirujące przykłady.

uczestniczka szkolenia 'Projektowanie strategii EB'

Najlepsze to warsztatowa koncepcja szkolenia, bardzo dużo ćwiczeń, namacalnych wykorzystujących TPR (total physical response ;)) co bardzo lubię!

Paulina Sakowicz
Marketing and Communication Manager, Sempertrans

Szkolenie w pełni odpowiedziało na wszystkie moje potrzeby i oczekiwania - to, co mnie podobało się nim to:
1. przygotowanie do szkolenia - zweryfikowanie przez Darię naszych potrzeb i oczekiwań, otwartość na sugestie, zadbanie nawet o takie szczegóły jak dobór odpowiedniej opcji jedzeniowej :-), szybki i bardzo dobry kontakt mailowy
2. wybór sali szkoleniowej - klimatyczna sala o lokalnym charakterze, wygodna, sprzyjająca rozmowom strefa odpoczynku
3. start szkolenia - pokazanie planu i jego monitoring na tablicy kanban - dla mnie, urodzonego planisty i organizatora to było bardzo pomocne :-)

Katarzyna Dziadkowska
Partner biznesowy ds. HR, Skills In Motion

4. klimat na szkoleniu - sprzyjający aktywności, otwartości, dzieleniu się wiedzą, empatia trenera, nastawienie na uczestników, doskonałe czytanie potrzeb całej grupy :-)
5. konkret, konkret, konkret - mnóstwo przykładów, przydatnych ćwiczeń, narzędzi, sposobów postępowania - ubranych w warsztat, podręcznik i stos materiałów dodatkowych. Daria to prawdziwa przewodniczka po świecie EB! :-) To najmocniejszy punkt szkolenia - jego wartość merytoryczna i narzędziowa.
6. od szczegółu do ogółu - bardzo podobało mi się to, że wszystkie przećwiczone przez nas i poznane obszary zostały zebrane na końcu w jeden, uporządkowany system.

Katarzyna Dziadkowska
Partner biznesowy ds. HR, Skills In Motion

Styl prowadzenia - mega warsztatowo! Mała grupa! I dużo przykładów! Sprytnie przemycane powtórki, które utrwalały nam zdobytą wiedzę:), mega otwartość prowadzącej w dzieleniu się z nami swoim doświadczeniem! I oczywiście fajna atmosfera. Polecam, naprawdę warto - mega dawka wartościowej treści!

Katarzyna Jóźwik
Marketing Project Manager, Viperprint sp. z o.o.

Twoje szkolenie- torpeda!

Grażyna Mosner-Wolska
Talent Acquisition & Management TL, Wabco Polska