Projektowanie strategii Employer Branding i zarządzanie marką pracodawcy – Poznań
Termin szkolenia: 20-21.10.2021 | Godziny: 9:00 – 17:00 (z przerwami kawowymi oraz obiadową)
Miejsce: Poznań | Trener: Daria Siwka | Koszt: 2200 zł + VAT
O szkoleniu
Projektowanie strategii oraz zarządzanie wizerunkiem pracodawcy w „punktach styku z marką” to nie jest jakaś tajemna wiedza czy umiejętność, którą posiadają nieliczni. Jesteś w stanie poprowadzić takie działania w swojej organizacji, i to dość szybko i sprawnie – pod warunkiem oczywiście, że wiesz na co zwrócić uwagę, co jest absolutnie obowiązkowe, a co fakultatywne.
Jak angażować pracowników? Jak zebrać od nich spostrzeżenia i opinie na temat miejsca pracy? Czym jest Candidate&Employee Experience i w jaki sposób należy budować pozytywne doświadczenia w kontakcie z marką? Czym jest Employee Value Proposition i w jaki sposób zaprojektować listę wyróżników marki pracodawcy tak, by były to atrybuty spójne i atrakcyjne? Kto jest grupą docelową? Jak scharakteryzować persony? I wreszcie – jak zebrać wszystko w całość tak, by powstał plan sensownych, atrakcyjnych dla kandydatów i pracowników działań EBowych?
Tego dowiesz się na moim warsztacie. Co więcej – przećwiczysz każdy etap zarządzania wizerunkiem pracodawcy i tworzenia strategii. W związku z tym, że zaprojektowałam ich już kilkanaście mogę wskazać „co działa” w mniejszej, a co sprawdzi się w dużej organizacji.
Na szkoleniu otrzymasz skrojony specjalnie pod Twoje potrzeby podręcznik wraz z kompletem narzędzi przydatnych przy projektowaniu strategii! Dostaniesz też bardzo pomocny manual, za pomocą którego poprowadzisz niejeden projekt EB. Będziesz mogła/mógł do niego wracać jeszcze długo po naszym spotkaniu. A jeśli będziesz chciała/chciał – skorzystasz z bezpłatnych konsultacji.
Uwaga: szkolenie w 8-osobowej grupie (co oznacza, że na 100% uzyskasz odpowiedź na wszystkie swoje pytania!)
Zapraszam gorąco!
Dla Kogo?
Dla wszystkich fascynatów obszaru budowania wizerunku pracodawcy.
Program:
Dzień 1.:
- „Szybka randka” z pojęciami marketing: marka, wizerunek, tożsamość, reputacja.
- Employer Branding: po co? z kim? dla kogo? (gra).
- Marka korporacyjna vs. marka pracodawcy – „efekt halo”.
- Punkty styku z marką pracodawcy – „Candidate&Employee Experience”.
- Grupy docelowe pracodawcy: definicja i mapa interesariuszy, tworzenie person i przygotowanie moodboardów, dobór kanałów i mediów pod wybraną personę (burza mózgów „kula śniegowa”).
- Analiza działań i kampanii EB wybranych pracodawców.
Dzień 2.:
- Employee Value Proposition: Definicja i cechy EVP, 5 pytań B. Minchingtona, siła „dowodów wspierających”, „matryca EVP” i projektowanie EVP dla Twojej organizacji.
- Audyt marki pracodawcy, czyli jak zebrać dane, liczby i opinie. Charakterystyka metod: desk research, ankieta, pogłębiony wywiad indywidualny, pogłębiony wywiad grupowy, obserwacja. Przećwiczenie metod, zebranie pomocnych wniosków.
- Strategia EB: definicja, etapy, kamienie milowe, organizacja pracy.
- Komunikacja marki w oparciu o archetypy.
- Analiza działań i kampanii EB wybranych pracodawców.
- Źródła wiedzy i narzędzi potrzebnych do pracy nad strategią EB.
Czego dowiesz się na warsztacie:
- Czym są i jaki rodzaj doświadczenia oferują „punkty styku” w Twojej organizacji na ścieżce CX&EX.
- Jak projektować projekty EB za „złotówkę” i te z trochę większym budżetem.
- Jak zaplanować strategię EB dla swojej organizacji od „A do Z”.
- Na czym polega pozycjonowanie marki oraz jak zdefiniować Employee Value Proposition (i to przy udziale pracowników!).
- W jaki sposób zdecydować która z grup docelowych jest dla Ciebie priorytetowa, która poboczna, a która pośrednia.
- W jaki sposób pytać pracowników o ich opinię na temat miejsca pracy, zaangażowanie, potrzeby względem komunikacji wewnętrznej, itp.
- Czym jest Key Visual i dlaczego wyznacza on kierunek niejednemu projektowi EB.
- Jak zaprojektować strategię EB mając na to np. tylko dwa miesiące.
Dodatkowe informacje:
- cena szkolenia obejmuje catering kawowy oraz catering obiadowy.
- cena szkolenia obejmuje komplet materiałów (podręcznik i zestaw ćwiczeń).
- każdy uczestnik będzie miał możliwość skorzystania dodatkowo z 1 godziny konsultacji online w ciągu 3 miesięcy od zakończenia warsztatów.
- szkolenie w grupie maksymalnie 8-osobowej
Daria Siwka / Bio
Zobacz jak szkolenia oceniają uczestnicy
Opinie innych uczestników