Projektowanie strategii Employer Branding i zarządzanie marką pracodawcy – Warszawa
[wp-svg-icons icon=”calendar” wrap=”span”] Termin szkolenia: 12-13.06.2019 [wp-svg-icons icon=”location-2″ wrap=”span”] Miejsce: Warszawa [wp-svg-icons icon=”user” wrap=”span”] Trener: Daria Siwka [wp-svg-icons icon=”bookmark” wrap=”span”] Koszt: 1700 zł + VAT (do 1.06), potem: 1850 zł + VAT
O szkoleniu
Projektowanie strategii oraz zarządzanie wizerunkiem pracodawcy w „punktach styku z marką” to nie jest jakaś tajemna wiedza czy umiejętność, którą posiadają nieliczni. Jesteś w stanie poprowadzić takie działania w swojej organizacji, i to dość szybko i sprawnie – pod warunkiem oczywiście, że wiesz na co zwrócić uwagę, co jest absolutnie obowiązkowe, a co fakultatywne.
Jak angażować pracowników? Jak zebrać od nich spostrzeżenia i opinie na temat miejsca pracy? Czym jest Candidate&Employee Experience i w jaki sposób należy budować pozytywne doświadczenia w kontakcie z marką? Czym jest Employee Value Proposition i w jaki sposób zaprojektować listę wyróżników marki pracodawcy tak, by były to atrybuty spójne i atrakcyjne? Kto jest grupą docelową? Jak scharakteryzować persony? I wreszcie – jak zebrać wszystko w całość tak, by powstał plan sensownych, atrakcyjnych dla kandydatów i pracowników działań EBowych?
Tego dowiesz się na moim warsztacie. Co więcej – przećwiczysz każdy etap zarządzania wizerunkiem pracodawcy i tworzenia strategii. W związku z tym, że zaprojektowałam ich już kilkanaście mogę wskazać „co działa” w mniejszej, a co sprawdzi się w dużej organizacji.
Na szkoleniu otrzymasz skrojony specjalnie pod Twoje potrzeby podręcznik wraz z kompletem narzędzi przydatnych przy projektowaniu strategii! Dostaniesz też bardzo pomocny manual, za pomocą którego poprowadzisz niejeden projekt EB. Będziesz mogła/mógł do niego wracać jeszcze długo po naszym spotkaniu. A jeśli będziesz chciała/chciał – skorzystasz z bezpłatnych konsultacji.
Uwaga: szkolenie w małej grupie (co oznacza, że na 100% uzyskasz odpowiedź na wszystkie swoje pytania!)
Zapraszam gorąco!
Dla Kogo?
Dla wszystkich fascynatów obszaru budowania wizerunku pracodawcy.
Program:
Dzień 1.:
- „Szybka randka” z pojęciami marketing: marka, wizerunek, tożsamość, rekrutacja.
- Employer Branding: po co? z kim? dla kogo? (gra).
- Marka korporacyjna vs. marka pracodawcy – „efekt halo”.
- Punkty styku z marką pracodawcy – „Candidate&Employee Experience”.
- Grupy docelowe pracodawcy: definicja i mapa interesariuszy, tworzenie person i przygotowanie moodboardów, dobór kanałów i mediów pod wybraną personę (burza mózgów „kula śniegowa”).
- Analiza działań i kampanii EB wybranych pracodawców.
Dzień 2.:
- Employee Value Proposition: Definicja i cechy EVP, 5 pytań B. Minchingtona, siła „dowodów wspierających”, „matryca EVP” i projektowanie EVP dla Twojej organizacji.
- Audyt marki pracodawcy, czyli jak zebrać dane, liczby i opinie. Charakterystyka metod: desk research, ankieta, pogłębiony wywiad indywidualny, pogłębiony wywiad grupowy, obserwacja. Przećwiczenie metod, zebranie pomocnych wniosków.
- Strategia EB: definicja, etapy, kamienie milowe, organizacja pracy.
- Od strategii EB do Key Visuala – analiza przypadku.
- Analiza działań i kampanii EB wybranych pracodawców.
- Źródła wiedzy i narzędzi potrzebnych do pracy nad strategią EB.
Czego dowiesz się na warsztacie:
- Czym są i jaki rodzaj doświadczenia oferują „punkty styku” w Twojej organizacji na ścieżce CX&EX.
- Jak projektować projekty EB za „złotówkę” i te z trochę większym budżetem.
- Jak zaplanować strategię EB dla swojej organizacji od „A do Z”.
- Na czym polega pozycjonowanie marki oraz jak zdefiniować Employee Value Proposition (i to przy udziale pracowników!).
- W jaki sposób zdecydować która z grup docelowych jest dla Ciebie priorytetowa, która poboczna, a która pośrednia.
- W jaki sposób pytać pracowników o ich opinię na temat miejsca pracy, zaangażowanie, potrzeby względem komunikacji wewnętrznej, itp.
- Czym jest Key Visual i dlaczego wyznacza on kierunek niejednemu projektowi EB.
- Jak zaprojektować strategię EB mając na to np. tylko dwa miesiące.
Dodatkowe informacje:
- Cena szkolenia obejmuje catering kawowy oraz catering obiadowy.
- Cena szkolenia obejmuje komplet materiałów (podręcznik, manuale).
- Każdy uczestnik będzie miał możliwość skorzystania z 3 godzin konsultacji online w ciągu 3 miesięcy po zakończeniu warsztatów.
- szkolenie w grupie maksymalnie 8-osobowej
Daria Siwka / Bio
Przewodniczka po świecie Employer Branding: ekspert, konsultant, Project Manager pracująca metodą Design Thinking. Ma Ponad 15 lat doświadczenia w projektowaniu wizerunkowych działań zewnętrznych (skierowanych do kandydatów), jak i wewnętrznych (skierowanych do pracowników). Strategia EB, definiowanie Employee Value Proposition, trafne kampanie wizerunkowe, rzetelne badania marki pracodawcy – to główne kierunki jej specjalizacji. Jej Klienci to: Grupa Allegro, Ceneo, Dolby Poland, Toyota, Hotel Qubus, Orsay, eurobank, Credit Agricole, Grupa Carlsberg, Oceanic S.A., Eurocash i inni. Za największy sukces uznaje to, że nigdy czynnie ich nie szuka, ani nie startuje w konkursach ofert. Klienci trafiają do niej wyłącznie z rekomendacji.
Autorka bloga poświęconego obszarowi Employer Branding, na łamach którego dzieli się swoją szeroką wiedzą i doświadczeniem. Inicjatorka i organizatorka wydarzeń branżowych EBMasters we Wrocławiu, które od kilku już lat skupiają społeczność osób z branży. Trenerka, która z wielką pasją dzieli się swoją wiedzą i energią. Również w czasie wykładów, które prowadzi dla studentów Akademii Górniczo-Hutniczej (studia podyplomowe), Wyższej Szkoły Bankowej (MBA) oraz Uniwersytetu Wrocławskiego (studia dzienne).
Zobacz jak szkolenia oceniają uczestnicy