Jak to ogarnąć?
Wprowadzenie do świata Employer Branding


Termin szkolenia: styczeń 2018    Miejsce: Warszawa    Trener: Daria Siwka   Koszt: 1850 zł + VAT


 

O szkoleniu

Słyszysz zewsząd, że są ważniejsze sprawy, niż Employer Branding? Że nie ma czasu zastanawiać się nad atrakcyjnym komunikatem skierowanym do kandydatów, tylko trzeba ich szybko rekrutować? Słyszysz, że budowanie wizerunku na pewno sporo kosztuje i że w najbliższym roku nie znajdzie się na niego środków w budżecie? A może jesteś “szczęściarzem” i znalazłeś się w gronie tych firm, którym zależy nie tylko na pozyskiwaniu, ale przede wszystkim na angażowaniu i zatrzymywaniu najlepszych? W którejkolwiek z powyższych sytuacji obecnie jesteś – to szkolenie jest dla Ciebie.

Moje szkolenie dostarczy Ci argumentów, które pomogą Ci przekonać management do Employer Brandingu. Wzbogaci Cię ono o potężny zasób różnych rozwiązań, które zainspirują do wdrożenia efektywnych działań w Twojej organizacji. Moje szkolenie to też okazja do spojrzenia na znane Ci tematy z nowej perspektywy. Skorzystaj z niej! Przed nami 2 dni twórczej pracy w gronie osób, jak Ty, zafascynowanych obszarem Employer Branding.

Dla Kogo?

Szkolenie będzie idealne dla tych osób, które do tej pory interesowały się EB na własną rękę, a teraz chciałyby tę wiedzę uporządkować oraz poszerzyć o najnowsze trendy i zagadnienia. Szczególnie zapraszam specjalistów EB, HR i komunikacji wewnętrznej, którzy odpowiadają w swoich organizacjach za obszar budowania wizerunku pracodawcy, bądź też szukają inspiracji w konkretnych obszarach (Candidate Experience, social media, komunikacja, itp.).


Program:

Dzień 1

  • Marka, wizerunek, reputacja – szybka randka z pojęciami ze świata marketingu.

  • Employer Branding – Po co. Z kim. Dla kogo.

  • Dlaczego warto inwestować w EB, czyli jak rozmawiać z zarządem.

  • Pracownik ambasadorem marki. Co kultura organizacji ma wspólnego ze światem EB.

  • Buzz marketing – strategia wywoływania dyskusji o marce.

  • Candidate Experience & Employee Experience – „punkty styku” z marką pracodawcy.

Dzień 2:

  • Narzędzia Employer Branding (www i blog karierowy, ogłoszenia, video, social media).

  • Dotrzeć do wszystkich, czyli marketing w Google i Facebook.

  • Content Marketing – o tym, że słowa mają największe znaczenie.

  • Video Marketing – obraz wart jest więcej, niż tysiąc słów.

  • Event Marketing – eventy, Dni Otwarte, hackathony, itp.


Czego dowiesz się na warsztacie:

  • Czym jest i, przede wszystkim, czym nie jest Employer Branding.
  • Jak przekonać zarząd do działań wizerunkowych.
  • Od których działań EB należałoby zacząć w Twojej organizacji i jak przełożyć założenia EB w praktykę.
  • Jak angażować pracowników w budowanie marki pracodawcy.
  • Jakie możliwości kryją się za poszczególnymi narzędziami EB. Czy wszystkie z nich są dla Ciebie.
  • Jak budują markę mniejsze, a jak to robią większe organizacje. Poznasz ok. 80 przykładów!
  • Jak rozwijać się w obszarze EB i gdzie szukać inspiracji do dalszych działań.

Dodatkowe informacje: Każdy uczestnik będzie miał możliwość skorzystania z 3 godzin konsultacji online w ciągu 3 miesięcy po zakończeniu warsztatów.

Daria Siwka / Bio

Ekspert budowania wizerunku pracodawcy z ponad 10-letnim doświadczeniem w obszarach HR i marketing. Specjalizuje się w projektowaniu EVP, w budowaniu narzędzi pod zróżnicowane grupy docelowe, a także we wdrażaniu strategii wizerunkowej.
Prowadzi agencję bardzoHR - Employer Branding. Realizuje projekty online oraz offline dla takich firm jak: Toyota, Credit Agricole, eurobank, Grupa Carlsberg, Qubus Hotel, Grupa Allegro, Ceneo.pl, Dolby Poland, Kodilla.
Autorka bloga poświęconego budowaniu wizerunku, a także licznych artykułów publikowanych w pismach branżowych. Występuje na konferencjach jako ekspert EB i dzieli się swoją wiedzą ze specjalistami HR. Prowadzi szkolenia EB dedykowane pod określone potrzeby pracodawców. Jest wykładowcą pierwszych w Polsce studiów podyplomowych z EB (AGH, Kraków), a także wykładowcą MBA w Wyższej Szkole Bankowej.