Właśnie rozpocząłeś nową pracę lub za moment tak się stanie? Przygotowaliśmy dla Ciebie zestaw lektur – ciekawych artykułów, które pomogą Ci zaadoptować się w nowym miejscu.

 

 

 

 

  1. Nie osądzaj pracy po pierwszym dniu, czyli 7 praktycznych wskazówek, którymi warto kierować się w nowym miejscu. Na co zwrócić uwagę w pierwszych tygodniach, co spróbować zapamiętać od razu, co zostawić sobie na później, jakie pytania zadawać „na gorąco”, a jakie zapisać sobie z przeznaczeniem na spotkanie z przełożonym. Ciekawy i bardzo ‘treściwy’ artykuł podparty wypowiedziami HR Managerów z amerykańskich organizacji.
  2. Trochę przewrotne spojrzenie pracownika, który właśnie rozpoczął nowe zajęcie. O tym, że warto na początku trochę utemperować swoją ambicję i o czym pamiętać by zrobić dobre pierwsze wrażenie. Krótkie i „bez ogródek”.
  3. O tym co zrobić PRZED rozpoczęciem pracy: że na pewno warto spróbować „odciąć się” od poprzedniego pracodawcy i dobrych oraz złych relacji, które z nim się wiązały. O tym, że warto zrobić research o nowym miejscu i współpracownikach a potem dobrze wykorzystać tę wiedzę w procesie budowania „pierwszego wrażenia”. Artykuł dość obszerny, ale pokazujący ciekawą, emocjonalną perspektywę.

I to by było na tyle. Dość czytania o pracy. W końcu są wakacje ;-)

 

Grafika tu.  

Szukasz szkolenia z Employer Branding lub badania kultury organizacji?


Bądź na bieżąco z Employer Brandingiem => zapisz się na newsletter bardzoHR


Podziel się

One thought on “Prasówka dla rozpoczynających pracę

Skomentuj wpis