Powiedzmy sobie szczerze: żaden projekt Employer Brandingowy nie wydarzy się w pełni bez dobrego Zespołu Projektowego. Dlaczego?                      Bez podziału zadań i wspólnej pracy koncepcyjnej (a także danych z badania marki pracodawcy), ryzykujemy, że włożymy mnóstwo czasu i energii w budowanie strategii, która nie spełni oczekiwań […]


Lubimy niespodzianki i prezenty – to naturalne. Przyłączając się do nowego zespołu odczuwamy niepokój – to także naturalne. Wiedząc to możemy połączyć te dwie sytuacje w pozytywne doświadczenie. I to w taki sposób, że początek procesu on-boardingu kojarzyć się z przyjemnym uczuciem zaskoczenia. Tak, jak to robią w IT KRD.


Jak od ciekawego pomysłu EB przejść do wdrożenia? O tym przeczytasz w mojej rozmowie z Asią Trubisz z STX Next.


EVP to absolutnie pierwszy krok na szlaku Employer Branding. Czym jest? Jak do niego dojść? Czy można go zaprojektować od nowa, czy jednak odkrywać na bazie tego, co istnieje/funkcjonuje w organizacji? Jakie warunki powinny spełniać poszczególne atrybuty EVP? I wreszcie – czy każdy pracodawca ma to „coś”, czy jednak EVP dostępne jest tylko dla nielicznych?


Często pytacie mnie co zrobić, by z tematem strategii uwinąć się dość szybko, ale też i rzetelnie. A przy tym nie skracając ważnych etapów. Pytacie jak sprawić, żeby nie zmęczyć nim siebie, ani też organizacji. Chętnie zdradzę istotne szczegóły. Pozwólcie, że tym razem opiszę to na realnym przykładzie. I to „bez laurki”. W taki zresztą […]


Inne seriale są teraz na topie. „Orange is the new black”, „Black mirror”, „Ozark” to tylko niektóre z górnej części mojej listy. „Dr House” zawsze jednak będzie w moim sercu. Ten gruboskórny i nieokrzesany, lecz bardzo inteligentny, z doskonałym zmysłem analitycznym diagnosta doskonale wie jak obserwować innych. Czerpię z jego nauk pełnymi garściami.