Zaczynasz przygodę z EB w swojej firmie? Masz głowę pełną pomysłów na kampanie, akcje dla pracowników i viralowe posty w social mediach? Stop! Zanim rzucisz się w wir działań, zatrzymaj się na chwilę. Klucz do sukcesu "jutro" leży w zrozumieniu gdzie Twoja organizacja jest "dziś".
Osoby zarządzające mają największy wpływ na kształtowanie pożądanych postaw w organizacji. W sposób w jaki się zachowują, jak pracują, jakie podejmują decyzje (i jak je komunikują) to widzialny i słyszalny komunikat: „tego samego oczekuję od Ciebie Drogi Pracowniku, Droga Pracowniczko”.
O czym mam pisać? Jakich tematów lepiej nie poruszać? Czy mogę napisać o...? Słyszysz te pytania w przestrzeni firmowej? Jeśli tak, koniecznie przygotuj politykę aktywności w mediach społecznościowych. To absolutny 'must have' w Employer Brandingu, przy realizacji Programu Ambasadorskiego, w budowaniu dojrzałej kultury organizacyjnej!
W kwietniu 2025 miałam przyjemność wystąpić na scenie Renoma B2B i opowiedzieć o tym czym jest Employer Branding (a czym nie jest). Przy okazji udowadniałam, że na wrocławskiej mapie miasta możemy wyróżnić wielu pracodawców, którzy potrafią skupiać na sobie uwagę. Co więcej, robią to w sposób logiczny, spójny i atrakcyjny. Zobaczcie zresztą sami:
Sprawdź listę hooków, które możesz wykorzystać w komunikacji marki pracodawcy by zaintrygować, zaangażować w interakcję i zaprosić odbiorców po ‘więcej’.
Autentyczność i zaufanie do marki jest fundamentem procesu budowania wizerunku pracodawcy. Dlatego my, EBowcy powinniśmy dążyć by KAŻDY… lider i pracownik był naturalnym ambasadorem firmy. Naszą rolą jest edukować organizację, promować określone postawy, przygotować potrzebne narzędzia. Employee Advocacy w rozumieniu systemowym oraz Program Ambasadorów marki w rozumieniu projektowym to 'must have’ we współczesnej strategii Employer […]
Zgodnie z dyrektywą unijną firmy zobowiązane będą do udostępniania informacji o wysokości wynagrodzeń na konkretnych stanowiskach pracy. Jak wpłynie to na działania pozycjonujące marki pracodawców?
Kodeks Etyki to zbiór najważniejszych wartości i ‘reguł gry’ danej wspólnoty. Jest kluczowym dokumentem w procesie pozycjonowania firmy jako dojrzałej organizacji.
Nigdy nie będzie idealnego czasu w życiu organizacji kiedy to powiesz sobie: mam wszystkie zasoby by zacząć budować strategię marki. Nigdy też nie nastąpi ten moment, w którym pomyślisz, że nie mam nic do roboty, więc może by tak zająć się strategią…? Dlatego podejdź do tematu już dziś – odważnie, sprawnie i z pełnym przekonaniem. […]
Niedawno konsultowałam proces definiowania Wartości w jednej z organizacji. Na finalnym spotkaniu padły te same pytania, które usłyszałam na początku pracy z nimi w tej właśnie fimie: po co nam one? Czy szukamy kompromisu, pod którym podpisze się każdy w firmie, czy jednak dyktujemy tu niejako warunki pokazując normy, które być może nie przez całą […]