Voucher na wędrówkę po szlakach EB
Ważność: 12 miesięcy od daty zakupu
Wartość: 2250 zł + VAT
Voucher umożliwia:
Udział w dowolnym dwudniowym szkoleniu stacjonarnym, w dowolnym terminie
lub
Udział w dowolnym dwudniowym szkoleniu online (+2h konsultacji online)
lub
Udział w dowolnym jednodniowym szkoleniu online (+6h konsultacji online)
lub
Pakiet konsultacji online 12h, do zrealizowania w dowolnym terminie
Voucher ważny 12 miesięcy od daty zakupu
Dla Kogo?
- dla Specjalistów HR&EB&Marketing odpowiedzialnych za pracę z kulturą organizacyjną i wartościami.
- dla właścicieli firm, którzy chcą wspólnie z pracownikami definiować DNA organizacji, wdrażać wiarygodne działania w tym zakresie, a także dojrzewać jako firma.
- dla specjalistów HR&EB, którzy chcą zgłębić tajniki projektowania strategii EB oraz prowadzenia projektów,
- dla managerów działów HR, którzy chcą sprawdzić najnowsze narzędzia z obszaru facylitacji pracy zdalnej oraz Design Thinking,
- dla właścicieli firm, którzy chcą wiedzieć jak angażować swoich pracowników w trudnych czasach panemii.
- Dla specjalistów HR&EB, którzy mają w planach zaprojektowanie, wdrożenie i utrzymanie Programu Ambasadorów Marek w swojej organizacji.
- Dla liderów, managerów, właścicieli firm, którzy chcą angażować swoich pracowników w
budowanie wizerunku pracodawcy. - Dla specjalistów HR, komunikacji wewnętrznej i EB, którzy zainteresowani są zdobyciem konkretnych umiejętności potrzebnych w urzeczywistnianiu nawet najbardziej szalonych i odważnych pomysłów.
- Dla tych, którzy chcą wiedzieć jak przeprowadzić grupę przez burzę mózgów ONLINE/OFFLINE w sposób efektywny tak, by na końcu „gorącej dyskusji” o potrzebach kandydatów i pracowników WRESZCIE dojść do sensownego rozwiązania.
Daria Siwka / Bio
Przewodniczka po świecie Employer Branding: ekspertka, konsultantka, facylitatorka, trenerka i wykładowczyni. Ma Ponad 15 lat doświadczenia w projektowaniu działań wizerunkowych i punktów styku z marką pracodawcy (również metodą Design Thinking). Strategia EB i komunikacja marki, badania ilościowe i jakościowe, definiowanie Employee Value Proposition, kultura organizacji i wartości – to jej główne specjalizacje.
Wierzy w Employer Branding 'doing', nie 'talking'. Dlatego absolutnie wszystko, co przedstawia sprawdziła w swoim działaniu projektowym. Wszystko to wraz z małymi i dużymi pracodawcami, którym towarzyszy na szlakach EB.
Autorka bloga poświęconego obszarowi Employer Branding, na łamach którego dzieli się swoim know-how. Inicjatorka i organizatorka wydarzeń branżowych EBMasters we Wrocławiu, które od kilku już lat skupiają społeczność osób z branży.
Talenty wg Gallupa: IDEATION [ODKRYWCZOŚĆ] ∗ INPUT [ZBIERANIE] ∗ WOO [CZAR] ∗ MAXIMIZER [MAKSYMALISTA] ∗ ARRANGER [ORGANIZATOR]