Strategiczny Employer Branding.
Warsztat online
Termin szkolenia: 26-27.08.2025
Godziny: 9:00 – 15:30
Forma Szkolenia: Online | Przewodniczka po szlakach EB: Daria Siwka | Cena: 1900 zł + VAT
O szkoleniu
Wierzę w EB doing, a nie tylko 'talking’, dlatego wszystko, o czym mówię na szkoleniu sprawdziłam W DZIAŁANIU. Do tej pory zaprojektowałam +25 strategii EB dla różnorodnych organizacji oraz prowadziłam +100 projektów EB (wewnętrznych i zewnętrznych).
Zarejestruj się na szkolenie a dowiesz się jakie popełniłam po drodze błędy, a co udało mi się z sukcesem zrealizować:). Ale to nie będzie szkolenie o mnie, tylko o TWOJEJ organizacji.
Przedstawię Ci w formie maksymalnie WARSZTATOWEJ w jaki sposób zaprojektować strategię pozycjonowania dla firmy. Wykorzystam do tego narzędzia z obszarów: service design, Design Thinking, Agile, facylitacja pracy zdalnej.
Na szlakach EB towarzyszyłam do tej pory takim firmom, jak Dolby Poland, Deviniti, Hotel Qubus, Toyota, Carlsberg, CCC, Grupa Allegro, Opera Software, Aquanet, Eurocash, Audiofon, HICRON, Oceanic, Cersanit, DULUX, Orsay, Limango, Credit Agricole, eurobank, Aryzta, Gedeon Richter. Tych firm jest o wiele więcej, a ich pozytywny feedback znajdziesz w wielu miejscach na mojej www. To już prawie 15 lat, kiedy jestem z marką bardzoHR na rynku!
To, co dla mnie jest ogromnie ważne, to fakt, że 80% z nich poleca mnie dalej innym organizacjom! Dowiedz się też co myślą o moich szkoleniach inni Uczestnicy (opinie znajdziecie na www). Zdecydowana większość z nich wraca do mnie w kolejnych szkoleniach lub zaprasza mnie do projektów wewnętrznych. Czy muszę dłużej Cię przekonywać? :)
Ważne: szkolenie w grupie maksymalnie 10-osobowej.
Szkolenie online z elementami warsztatowymi zawiera:
👌dwa dni szkolenia online (od 9:00 do 15:30), w tym krótkie zadanie przedszkoleniowe oraz zadanie poszkoleniowe (dla chętnych).
👌prezentację szkoleniową oraz inspirującą netografię (mnóstwo przykładów!).
👌pakiet narzędzi do projektowania strategii, w tym prowadzenia pogłębionej analizy marki. Będą to m.in. persony a także scenariusze fokusów czy pakiety pytań ankietowych.
Dla kogo?
👌dla specjalistów HR&EB, którzy chcą zgłębić tajniki projektowania strategii EB oraz prowadzenia projektów,
👌dla managerów działów HR, którzy chcą sprawdzić w praktyce narzędzia z obszaru facylitacji pracy zdalnej oraz Design Thinking,
👌dla właścicieli firm, którzy chcą wiedzieć jak angażować swoich pracowników w rozwój organizacji.
Program:
Dzień 1.:
- Employer & Employee Branding: po co? Z kim? Dla kogo?
- Strategia EB. Etapy projektowania.
- Budowa Zespołu Projektowego i Strategicznego.
- Badania marki (ilościowe i jakościowe). Planowanie procesu badawczego.
- Grupy docelowe pracodawcy. Tworzenie persony. Projektowanie działań EB wewnętrznych.
Dzień 2.:
- Definowanie Employee Value Proposition. Określanie kierunku pozycjonowania.
- Benchmark działań konkurencji.
- Wyzwanie wizerunkowe. Insight. Przewaga konkurencyjna. Decyzja strategiczna.
- Projektowanie działań EB zewnętrznych.
- Strategia komunikacji marki: archetypy oraz „Tone of voice”.
Czego dowiesz się na warsztacie:
📣 Jak zaplanować strategię EB dla swojej organizacji od “A do Z”.📣 Czym są i jaki rodzaj doświadczenia mogą oferować “punkty styku” na ścieżkach Candidate & Employee Experience.
📣 Jak tworzyć projekty EB za “złotówkę” i te z trochę większym budżetem.
📣 Na czym polega pozycjonowanie marki oraz jak zdefiniować Employee Value Proposition (i to przy udziale pracowników!).
📣W jaki sposób zdecydować która z grup docelowych jest dla Ciebie priorytetowa i jak zaplanować dla niej dedykowane działania.
📣W jaki sposób badać perspektywę pracowników i liderów.
📣 Jak komunikować ofertę EVP i jak mówić do odbiorców o wartościach marki, czyli podwaliny strategii komunikacji marki.
📣 Jaki archetyp stoi za Twoją marką i dlaczego warto wykorzystywać go w storytellingu EB.
Narzędzia, jakie poznasz na szkoleniu:
- Szybkie: rundka „dokończ zdania”, 'szybkie 8ki’.
- Refleksyjne: „list do pracodawcy”, „narysuj/opisz pracodawcę jako (postać, samochód, drzewo, itp.)…”.
- Skojarzenia wspomagane: „spośród dostępnych obrazów…”, „wybierz przedmiot, który…”, moodboard, .analogie’.
- Podsumowujące: obawy-nadzieje, Tablica Kanban, Matryca EVP, Mapa Interesariuszy, Persona, „Bogowie”.
Daria Siwka / Bio
Zobacz jak moje szkolenia oceniają uczestnicy
Aneta Mackowiak
Communications & Employer Branding Manager
Do trzech razy sztuka! 🌞
Szkolenie EB planowałam w styczniu, potem miał być marzec a udało się dopiero w kwietniu! Dwa dni intensywnej i bardzo praktycznej dawki wiedzy od Daria Siwka bardzoHR – BARDZO to lubię 😊 Głowa aż paruje od inspiracji także stay tuned! Będzie się działo 💥
Opinie innych uczestników