Strategiczny Employer Branding.
Warsztat online


Termin szkolenia: 26-27.08.2025

  Godziny: 9:00 – 15:00 

Forma Szkolenia: Online | Przewodniczka po szlakach EB: Daria Siwka | Cena: 1900 zł + VAT

[FORMULARZ REJESTRACJI]


O szkoleniu

Nie wierzę w PowerPointa. Uważam, że szkolenie oparte wyłącznie na tym narzędziu nie ma tak naprawdę ani owego „powera”, ani zwłaszcza tego „pointa”. A te aspekty są przecież najważniejsze, jeśli trener chce rzeczywiście zaangażować uczestników. Chociaż czasy sprzyjają przekazywaniu wiedzy tylko poprzez prezentację pp, ja staram się jak najwięcej przekazać w formie warsztatowej. Tak abyście nie tylko dowiedzieli się o strategii EB jak najwięcej, ale też doświadczyli jej najważniejszych elementów.

Wiem, co mówię. Jestem przewodniczką po świecie EB od ok. 15 lat. Wspieram pracodawców nie tylko w projektowaniu strategii, ale również w definiowaniu Employee Value Proposition czy w budowaniu punktów styku z marką pracodawcy. I to przy dogłębnym poznaniu grupy docelowej prowadząc wśród niej badania marki.

W pracy projektowej pomaga mi to, że jestem certyfikowanym facylitatorem, a zwłaszcza moderatorem metody Design Thinking. Bardzo często korzystam zatem z narzędzi ze świata Agile. Właściwie, ok. 80% czasu mojej pracy to realna praca z pracodawcami. Wierzę bowiem w „EB doing”, a nie tylko w „EB talking”. Dlatego wszystko o czym Wam opowiem i w co Was zaangażuję sprawdziłam w rzeczywistości, w konkretnym działaniu.

Na szlakach EB towarzyszyłam takim firmom, jak Dolby Poland, Deviniti, Hotel Qubus, Toyota, Carlsberg. Lidl, CCC, Grupa Allegro, Opera Software, Aquanet, Eurocash, Audiofon, HICRON, Oceanic, Cersanit, DULUX, Orsay, Limango, Credit Agricole, eurobank, Aryzta, BRUK, Idea Getin Leasing. Tych firm jest o wiele więcej, a ich pozytywny feedback znajdziesz w wielu miejscach na mojej www. To, co dla mnie jest ogromnie ważne, to to, że 80% z nich poleca mnie dalej innym organizacjom! Dowiedzcie się też co myślą o moich szkoleniach inni (opinie znajdziecie na dole strony). Zdecydowana większość z nich wraca do mnie w kolejnych szkoleniach lub zaprasza mnie do projektów wewnętrznych. Czy muszę dłużej Was przekonywać? :)

Ważne: szkolenie w grupie maksymalnie 7-osobowej.

Szkolenie online z elementami warsztatowymi zawiera:

  • materiały przesłane wcześniej pocztą. Dostaniecie m.in. bardzo pomocny manual, za pomocą którego poprowadzicie niejeden projekt EB samodzielnie. Będziecie mogli do niego wracać jeszcze nie raz!
  • dwa dni szkolenia online (od 9:00 do 15:30), w tym krótkie „zadania domowe” (tak, aby maksymalnie wykorzystać czas warsztatu),
  • 1h konsultacji online do wykorzystania w dowolnym terminie (max do 3 miesięcy po szkoleniu),
  • prezentację szkoleniową, do której dokładam m.in. bogaty słownik pojęć EB oraz netografię zawierająca ponad 100 ciekawych kampanii i działań pracodawców z Polski i ze świata!
  • pakiet ponad 15 narzędzi oraz matryc do projektowania strategii, prowadzenia pogłębionej analizy marki w formie pdf do samodzielnego wydruku! Będą to m.in. matryce: EVP, persony a także scenariusze fokusów czy pakiety pytań ankietowych.
  • last but not least: certyfikat :)

Dla kogo?

  • dla specjalistów HR&EB, którzy chcą zgłębić tajniki projektowania strategii EB oraz prowadzenia projektów,
  • dla managerów działów HR, którzy chcą sprawdzić najnowsze narzędzia z obszaru facylitacji pracy zdalnej oraz Design Thinking,
  • dla właścicieli firm, którzy chcą wiedzieć jak angażować swoich pracowników w trudnych czasach panemii.

Program:

Dzień 1.:

  • Employer&Employee Branding: po co? z kim? dla kogo?
  • Employer Branding a biznes. Jak rozmawiać z zarządem?
  • Zarządzanie marką pracodawcy w kryzysie. EB w dobie koronawirusa.
  • Strategia EB: etapy, ryzyka, korzyści.
  • Budowa Zespołu Projektowego.
  • Benchmark działań konkurencji.
  • Punkty styku z marką pracodawcy na ścieżkach Candidate & Employee Experience.
  • Audyt marki pracodawcy: badania ilościowe oraz jakościowe (m.in. w dobie pracy zdalnej).

Dzień 2.:

  • Projektowanie Employee Value Proposition.
  • Mapa Interesariuszy oraz Grupy Docelowe pracodawcy. Definiowanie persony kandydata&pracownika.
  • Sesja kreatywna z wykorzystaniem narzędzi online.
  • Dobieranie kanałów komunikacji do targetu. Burza mózgów (zgadza się – zdalnie jest to też możliwe!).
  • Plan działań EB.
  • Analiza działań i kampanii EB wybranych pracodawców.
  • Archetypy marki
  • „Tone of voice” marki pracodawcy

Czego dowiesz się na warsztacie:

  • Czym są i jaki rodzaj doświadczenia mogą oferować “punkty styku” na ścieżkach CX&EX.
  • Jak tworzyć projekty EB za “złotówkę” i te z trochę większym budżetem.
  • Jak zaplanować strategię EB dla swojej organizacji od “A do Z”.
  • Na czym polega pozycjonowanie marki oraz jak zdefiniować Employee Value Proposition (i to przy udziale pracowników!).
  • W jaki sposób zdecydować która z grup docelowych jest dla Ciebie priorytetowa, która poboczna, a która pośrednia.
  • W jaki sposób pytać pracowników o ich opinię na temat miejsca pracy, zaangażowanie, potrzeby względem komunikacji wewnętrznej, itp.
  • Jak zaprojektować strategię EB mając na to np. tylko dwa miesiące.

Narzędzia, jakie poznasz na szkoleniu:

  • Szybkie: rundka „dokończ zdania”, pytania wprowadzające do dyskusji, Net Promoter Score, „zaznacz na skali”, szybkie 8ki oraz głosowanie (brainstorming)
  • Refleksyjne: „list do pracodawcy”, „narysuj/opisz pracodawcę jako (postać, samochód, drzewo, itp.)…”, Matryca Celów.
  • Skojarzenia wspomagane: „spośród dostępnych obrazów…”, „wybierz przedmiot, który…”, moodboard, analogie (brainstorming)
  • Podsumowujące: obawy-nadzieje, Tablica Ogłoszeń, stop/start/continue, „Day in the Life of”, Tablica Kanban, Ścieżka Użytkownika, Mapa Empatii, Matryca EVP, Mapa Interesariuszy, Persona, Mapa Empatii, Macierz „Czas vs. Koszt”, Tablica Eisenhowera, MoSCoW, „Bogowie”

 

Daria Siwka Daria Siwka / Bio

Przewodniczka po świecie Employer Branding: ekspertka, konsultantka, facylitatorka, trenerka i wykładowczyni. Ma Ponad 15 lat doświadczenia w projektowaniu działań wizerunkowych i punktów styku z marką pracodawcy (również metodą Design Thinking). Strategia EB i komunikacja marki, badania ilościowe i jakościowe, definiowanie Employee Value Proposition, kultura organizacji i wartości – to jej główne specjalizacje.
Wierzy w Employer Branding 'doing', nie 'talking'. Dlatego absolutnie wszystko, co przedstawia sprawdziła w swoim działaniu projektowym. Wszystko to wraz z małymi i dużymi pracodawcami, którym towarzyszy na szlakach EB.  
Autorka bloga poświęconego obszarowi Employer Branding, na łamach którego dzieli się swoim know-how. Inicjatorka i organizatorka wydarzeń branżowych EBMasters we Wrocławiu, które od kilku już lat skupiają społeczność osób z branży. 

Talenty wg Gallupa: IDEATION [ODKRYWCZOŚĆ]  ∗ INPUT [ZBIERANIE]  ∗  WOO [CZAR]  ∗ MAXIMIZER [MAKSYMALISTA] ∗ ARRANGER [ORGANIZATOR]  

Zobacz jak moje szkolenia oceniają uczestnicy

Aneta Mackowiak
Communications & Employer Branding Manager

Do trzech razy sztuka! 🌞

Szkolenie EB planowałam w styczniu, potem miał być marzec a udało się dopiero w kwietniu! Dwa dni intensywnej i bardzo praktycznej dawki wiedzy od Daria Siwka bardzoHR – BARDZO to lubię 😊 Głowa aż paruje od inspiracji także stay tuned! Będzie się działo 💥

Opinie innych uczestników

Super! Naprawdę dużo się nauczyłam, zajęcia praktyczne, świetne!

Uczestnik Executive MBA na Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Trener dysponująca bardzo szeroką wiedzą, zarówno praktyczną i teoretyczną

Uczestnik Executive MBA na Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Swobodna atmosfera, lecz profesjonalne podejście prowadzącej

Uczestnik Executive MBA na Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Szkolenie bardzo inspirujące, otwierające oczy na to, że to właśnie pracownicy tworzą markę pracodawcy. Warto słychać potrzeb pracowników

Uczestnik Executive MBA na Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Ciekawy temat, bardzo na czasie, dużo ćwiczeń i przykładów. Na plus jeszcze - solidnie przygotowane materiały, trener bardzo zaangażowany

Uczestnik Executive MBA na Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Zdobyłam bardzo dużo inspiracji do dzialań w zakresie Employer Branding. Daria jest ciepłą osobą, która motywuje do działania i abrdzo chętnie dzieli się swoją wiedzą.

Małgorzata Janów
Senior HR Specialist, LG Chem Wrocław

Świetne przygotowanie prowadzącego szkolenie i super prowadzone spotkanie.

Marta Czyż
LG Display Poland

Dzięki Daria, jesteś mistrzem świata EB.

Kamil Tenerowicz
Specjalista ds. zatrudnień, Midroc Alucrom

Daria jest świetnym nauczycielem i bardzo jasno przekazuje całe swoje doświadczenie.

Katarzyna Poręba
Employer Branding Specialist, SpyroSoft

Daria ! Ty jesteś nie tylko przewodnikiem ale jakimś Magikiem w świecie EB! Dziękuje Ci za przecudowne szkolenie, pełne twórczej i jak ze przyjemnej pracy. Moja Głowa zawsze jest pełna pomysłów i nowych rozwiązań ale po tych dwóch dniach to już chyba eksploduje!

Aleksandra Abdelhalim
HR Business Partner, LG Display Poland

 Świetne zajęcia, wykłady i prace grupowe. Poczułem się niczym Jurek Gagarin. Dla przyszłych słuchaczy rada: notujcie, analizujcie i wdrażajcie.

Bartłomiej Skrentny

Z BardzoHR  i świetnymi ludźmi, w jeden weekend, da się przeżyć dwa dni super zajęć, koncert w Szczecinie i grypę całej rodziny. Takie aktywne zajęcia dają powera !

Marta Franas
Dyrektor oddziału banku, Deutsche Bank Polska S.A

Dużo inspiracji i wiedzy dla każdego EB-owca.

Karolina Ławecka
HR Specialist, Grupa PCC

Szkolenie bardzo praktyczne, inspirujące, energetyczne; daje konkretne narzędzia.

Kamila Nowakowska
Dyrektor marketingu, Pneumat System Sp. z o.o.

Szkolenie było genialne, mam masę pomysłów i energii, "nic tylko działać". Polecam każdemu, to były 2 wartościowe, inspirujące dni.

Katarzyna Skrodzka
Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji, NEONET S.A.

Dziękujemy za owocne szkolenie i wiele inspiracji ze świata EB.

Wiara z Aquanet S.A.

Wszystko było super (a zwłaszcza: różnorodność gier i ćwiczeń, know-how trenerki, atmosfera, podręcznik i materiały szkoleniowe)!!!

Sylwia Nawrat
Vattenfall IT Poland

Szczególnie polecam za przegadanie konkretnych metod oraz ćwiczenia, które gruntują wiedzę i pozwalają eliminować błędne myślenie. Super!

Marta Krześlak
Specjalista ds. HR, IT Integro

Przed szkoleniem miałam małą wiedzę na temat EB, teraz wiem co to jest i z czym to się je!

Iza Cieluch
EWE Polska Sp. z o.o.

Szkolenie było bardzo inspirującym doświadczeniem: dużo konkretów, wiedzy, pomysłów popartych przykładami. Do materiałów ze szkolenia wrócę na pewno nie raz! Bardzo dziękuję!

Anna Śledź
Sollers Consulting

Szkolenie ułatwiło mi ułożenie działań, wyjście z chaosu ;-). Duży kop do działania!

Anna Jarczyk-Konsek
Service Delivery Manager, Adecco

Potwierdziłam swoją wiedzę teoretyczną przykładami z życia. Dużo inspiracji do wykorzystania w mojej firmie!

Weronika Horowska
Sp. ds. administracji, TFP Sp. z o.o.

Tego potrzebowałam przed rozpoczęciem pracy nad wzmożonym projektem EB! Mnóstwo inspiracji, dobrej energii i ogromnej motywacji!

Kasia Dwornik
HR Manager, MetaPack Poland Sp. z o.o

Tego potrzebowałam przed rozpoczęciem pracy nad wzmożonym projektem EB! Mnóstwo inspiracji, dobrej energii i ogromnej motywacji!

Marcin Wójcicki
Prezes Zarządu, MetaPack Poland Sp. z o.o
Uwielbiam przykłady z życia wzięte, które pozwolą mi się zainspirować. Luźna atmosfera świetnie wpływa na pracę.
Milena Chomont
Specjalista ds. HR, eobuwie.pl SA

Przykłady! Konkrety! Ćwiczenia pobudzające kreatywność!

Paulina Balicka
Administrative Assistant, Etteplan Poland sp. z o.o.

Kreatywne metody pracy na szkoleniu (fajne wykorzystanie kart coachingowych), kompleksowe omówienie tematu, ciekawe i inspirujące przykłady.

Najlepsze to warsztatowa koncepcja szkolenia, bardzo dużo ćwiczeń, namacalnych wykorzystujących TPR (total physical response ;)) co bardzo lubię!

Paulina Sakowicz
Marketing and Communication Manager, Sempertrans

Szkolenie w pełni odpowiedziało na wszystkie moje potrzeby i oczekiwania - to, co mnie podobało się nim to:
1. przygotowanie do szkolenia - zweryfikowanie przez Darię naszych potrzeb i oczekiwań, otwartość na sugestie, zadbanie nawet o takie szczegóły jak dobór odpowiedniej opcji jedzeniowej :-), szybki i bardzo dobry kontakt mailowy
2. wybór sali szkoleniowej - klimatyczna sala o lokalnym charakterze, wygodna, sprzyjająca rozmowom strefa odpoczynku

Katarzyna Dziadkowska
Partner biznesowy ds. HR, Skills In Motion

3. start szkolenia - pokazanie planu i jego monitoring na tablicy kanban - dla mnie, urodzonego planisty i organizatora to było bardzo pomocne :-)
4. klimat na szkoleniu - sprzyjający aktywności, otwartości, dzieleniu się wiedzą, empatia trenera, nastawienie na uczestników, doskonałe czytanie potrzeb całej grupy :-)

Katarzyna Dziadkowska
Partner biznesowy ds. HR, Skills In Motion

5. konkret, konkret, konkret - mnóstwo przykładów, przydatnych ćwiczeń, narzędzi, sposobów postępowania - ubranych w warsztat, podręcznik i stos materiałów dodatkowych. Daria to prawdziwa przewodniczka po świecie EB! :-) To najmocniejszy punkt szkolenia - jego wartość merytoryczna i narzędziowa.
6. od szczegółu do ogółu - bardzo podobało mi się to, że wszystkie przećwiczone przez nas i poznane obszary zostały zebrane na końcu w jeden, uporządkowany system.

Katarzyna Dziadkowska
Partner biznesowy ds. HR, Skills In Motion

Styl prowadzenia - mega warsztatowo! Mała grupa! I dużo przykładów! Sprytnie przemycane powtórki, które utrwalały nam zdobytą wiedzę:), mega otwartość prowadzącej w dzieleniu się z nami swoim doświadczeniem! I oczywiście fajna atmosfera. Polecam, naprawdę warto - mega dawka wartościowej treści!

Katarzyna Jóźwik
Marketing Project Manager, Viperprint sp. z o.o.

Twoje szkolenie- torpeda!

Grażyna Mosner-Wolska
Talent Acquisition & Management TL, Wabco Polska
Jeszcze raz dziękuję!  Ilość informacji (energii, wiedzy, opieki...) jaką obdarzasz uczestników wydaje się być w Twoim wydaniu absolutnie bezkresna.
Zaczęłaś z przytupem (kick-off meeting ;) i równie spektakularne jest zakończenie. Swoją drogą nie znam nazwy na takie spotkanie zamykające (sum up meeting). Teraz czas, aby jeszcze raz w to wszystko zanurkować.

Dużo przykładów. Praktyczne rozwiązania gotowe do zastosowania w swoim środowisku. Świetne narzędzia online do współpracy w grupie. Możliwość aktywnego udziału z uwagi na niedużą grupę uczestników.

Przegląd wszystkich kroków potrzebnych do realizacji całego procesu EB, praktyczne wskazówki. 

Wprowadzenie do warsztatów za pomocą artykułów + dokładne wyjaśnianie pojęć i procesów + mnogość narzędzi do wykorzystania w pracy + wiele przykładów i wskazówek (opartych na doświadczeniu <3) + pokazanie wielu możliwości docierania do uzyskania ważnych dla nas informacji (różne kanały i narzędzia).

Tempo warsztatów + zadanie domowe - mogło być nawet więcej niż 1 : ) + wykonywanie ćwiczeń na podstawie swojej firmy lub poszukiwanej persony + materiały dodatkowe (zwłaszcza rozpisane tworzenie strategii) i notes :) 

Każdy blok był fantastyczny. Masz bardzo duże doświadczenie i cieszę się, że mogłam wziąć udział w tym szkoleniu. Bardzo podobało mi się, że nie dałaś odczuć tego, że szkolenie jest online - zmieniałaś często formy, bardzo nas aktywizowałaś, wykorzystywałaś wiele narzędzi. 

Praktyczne ujęcie tematu, powoływanie się na doświadczenia, świetna organizacja! 

"Twoje zaangażowanie, szkolenie w formie warsztatów, dużo się działo, nie było tylko nudnych prezentacji :) "

"Daria jest marką sama w sobie❤️ szkolenia super a wersja online niczym nie jest gorsza od offline. Dzięki online poznałam dodatkowe narzędzie do pracy wirtualnej. Zdecydowanie polecam"

"szkolenie super konkret, mnóstwo narzędzi oraz inspiracji ze świata EB i przede wszystkim ta niesamowicie pozytywna energia Darii (!)"

"Dużo konkretnych przykładów, dobrze ułożone szkolenie, dużo narzędzi o których nie miałam pojęcia"
 
"Przegląd wszystkich kroków potrzebnych do realizacji całego procesu EB, praktyczne wskazówki."
 
"Bardzo dużo praktyki, mało teorii, ćwiczenia angażujące i ich różna forma (brak powielania rodzajów zadań), przykłady z Twojego doświadczenia z wymienieniem konkretnych marek, materiały pomocnicze, które dostałyśmy fizycznie i które dostaniemy mailowo."

Bardzo dziękujemy za fantastyczne szkolenie! Oprócz sporej dawki inspiracji, dodałaś nam też skrzydeł i zmotywowałaś do proaktywności w obszarze budowania wizerunku zespołu!

 

Maja Krzysztofik
Senior Recruitment & Onboarding Specialist, Objectivity