Strategiczny Employer Branding – warsztat stacjonarny – Wrocław 

 


Termin szkolenia: 19-20.11.2025

  Godziny: 9:00 – 17:00 (z przerwami kawowymi oraz obiadową) 

Miejsce: WenderEDU Business Center, Wrocław |  Przewodniczka po szlakach EB: Daria Siwka | Cena: 2500 zł + VAT 

[FORMULARZ REJESTRACJI]


 

O szkoleniu

Nie wierzę w PowerPointa. Uważam, że szkolenie oparte wyłącznie na tym narzędziu nie ma ani owego „powera”, ani tym bardziej owego „pointa”. Dlatego wiedzę o strategii przekazuję przede wszystkim w formie warsztatowej.

Chodzi o to, by doświadczyć wszystkich kroków, które się na nią składają i dzięki temu zrozumieć jej fundamentalne założenia.

Wiem o czym mówię. Jestem przewodniczką po świecie EB od ok. 20 lat. Wspieram pracodawców nie tylko w projektowaniu strategii, ale również w definiowaniu kierunków pozycjonowania oraz w układaniu unikalnej propozycji wartości (Employee Value Proposition). Prowadzę badania marki wśród grup docelowych, tropię insighty, analizuję przewagę konkurencyjną marek. Wszystkie elementy układam w spójną całość – w strategię Employer Branding.
Pokażę Ci jak to zrobić!

Wszystko o czym Wam opowiem i w co Was zaangażuję sprawdziłam w działaniu jako strateżka dla różnorodnych firm.

Na szlakach EB towarzyszyłam m.in.: Dolby Poland, Deviniti, Hotel Qubus, Toyota, Carlsberg. Lidl, CCC, Grupa Allegro, Opera Software, Aquanet, Eurocash, Audiofon, HICRON, Oceanic, Cersanit, DULUX, Orsay, Limango, Credit Agricole, eurobank, Aryzta, BRUK, Gedeon Richter, Grupa Komputronik, All For One Poland, Axxiome, Efinity.

Owych firm jest o wiele więcej w moim portfolio (+90!). Rekomendacje znajdziesz w wielu miejscach na mojej www oraz na LinkedIn.

Dwudniowy warsztat zawiera:

  • prezentację szkoleniową, w której spakowałam całą potrzebną wiedzę,
  • mnóstwo ćwiczeń, dzięki którym doświadczysz wiedzy o strategii,
  • manual projektowania strategii EB,
  • 1h konsultacji online do wykorzystania w dowolnym terminie (max do 3 miesięcy po szkoleniu),
  • pakiet narzędzi do projektowania strategii, w tym do prowadzenia pogłębionej analizy marki. Będą to m.in.: narzędzie persony, charakterystyka metod badawczych (wywiady, ankieta, grupy fokusowe, obserwacja), a także scenariusze fokusów, wywiadów oraz pakiety pytań ankietowych do badań wizerunkowych,
  • last but not least: certyfikat :)

Dla kogo?

  • dla specjalistów HR&EB, którzy chcą zgłębić tajniki projektowania strategii EB oraz prowadzenia projektów,
  • dla managerów działów HR, którzy chcą sprawdzić najnowsze narzędzia z obszaru facylitacji pracy grupowej oraz Design Thinking,
  • dla właścicieli firm, którzy chcą wiedzieć jak angażować swoich pracowników w rozwój organizacji.

Program:

Dzień 1.:

  • Employer & Employee Branding: po co? Z kim? Dla kogo?
  • Marka. Potencjał i ograniczenia.
  • Strategia EB. Sedno strategii, różnica między strategią HR a strategią EB, istota badań wizerunkowych (zakres), workflow, proces vs. sprint strategiczny.
  • Definiowanie problemu – wyzwania wizerunkowego dla marki.
  • Badania marki (ilościowe i jakościowe): analiza, korzyści, ryzyka. Pakiet ćwiczeń. Planowanie procesu badawczego z wykorzystaniem metod: ankieta, ankieta NPS, wywiad 1:1 lub 1:2, wywiad grupowy. Ćwiczymy ćwiczenia!
  • Mapa Interesariuszy oraz Grupy docelowe pracodawcy. Tworzenie persony. Koncepcja Jobs To Be Done. Insight konsumencki.
  • Synergia marek w EB.
  • Benchmark i analiza otoczenia konkurencyjnego marki.

Dzień 2.:

  • Definiowanie propozycji wartości marki, czyli Employee Value Proposition. Określanie kierunku pozycjonowania dla marki.
  • Decyzja strategiczna. Burza mózgów działań EB.
  • Budowa Zespołu Projektowego. Zarządzanie procesem/projektem EB.
  • Budowa Zespołu Strategicznego.
  • Komunikacja projektu „budowa strategii EB” wewnątrz organizacji.
  • Strategia komunikacji marki: osobowość marki, archetypy, Tone of voice. Tworzenie wzorcowego contentu (moodboard lub voice chart). Claim. Story. Koncepty kreatywne.

Czego dowiesz się na warsztacie:

  • Czym są i jaki rodzaj doświadczenia mogą oferować “punkty styku” na ścieżkach CX&EX.
  • Jak tworzyć projekty EB za “złotówkę” i te z trochę większym budżetem.
  • Jak zaplanować strategię EB dla swojej organizacji od “A do Z”.
  • Na czym polega pozycjonowanie marki oraz jak zdefiniować Employee Value Proposition (i to przy udziale pracowników!).
  • W jaki sposób zdecydować która z grup docelowych jest dla Ciebie priorytetowa, która poboczna, a która pośrednia.
  • W jaki sposób pytać pracowników o ich opinię na temat miejsca pracy, zaangażowanie, potrzeby względem komunikacji wewnętrznej, itp.
  • Jak zaprojektować strategię EB mając na to np. tylko dwa miesiące.

Narzędzia, jakie poznasz na szkoleniu:

  • Techniki badawcze: praca z metaforą, techniki socjometryczne, „lot balonem”, „dokończ zdania”, „Chiński portret”, „Artykuł w gazecie”, „Bogowie”, „stop, start, continue”, pytania do badań ilościowych i jakościowych (mnóstwo!).
  • Narzędzia marketingowe: Szkielet strategiczny (M. Pollard), Persony, Jobs To Be Done, insight, propozycja wartości marki (Employee Value Proposition), Positioning Statement, „dowody wspierające”, Credo, Claim, Message House, archetypy, moodboard, voice chart.
  • Narzędzia projektowe: Mural, burza mózgów (szybkie 8mki, analogie, karty brandów), 9 Employee factors (Mc Kinsey), Macierz „Czas vs. Koszt”, RACI, metody badawcze ilościowe i jakościowe, proces vs. sprint strategiczny.

 

Daria Siwka Daria Siwka / Bio

Przewodniczka po świecie Employer Branding: ekspertka, konsultantka, facylitatorka, trenerka i wykładowczyni. Ma Ponad 15 lat doświadczenia w projektowaniu działań wizerunkowych i punktów styku z marką pracodawcy (również metodą Design Thinking). Strategia EB i komunikacja marki, badania ilościowe i jakościowe, definiowanie Employee Value Proposition, kultura organizacji i wartości – to jej główne specjalizacje.
Wierzy w Employer Branding 'doing', nie 'talking'. Dlatego absolutnie wszystko, co przedstawia sprawdziła w swoim działaniu projektowym. Wszystko to wraz z małymi i dużymi pracodawcami, którym towarzyszy na szlakach EB.  
Autorka bloga poświęconego obszarowi Employer Branding, na łamach którego dzieli się swoim know-how. Inicjatorka i organizatorka wydarzeń branżowych EBMasters we Wrocławiu, które od kilku już lat skupiają społeczność osób z branży. 

Talenty wg Gallupa: IDEATION [ODKRYWCZOŚĆ]  ∗ INPUT [ZBIERANIE]  ∗  WOO [CZAR]  ∗ MAXIMIZER [MAKSYMALISTA] ∗ ARRANGER [ORGANIZATOR]  

Zobacz jak szkolenia oceniają uczestnicy

Joanna Targońska
Specjalista ds. HR, Scanfil plc

🚀W ubiegłym tygodniu uczestniczyłam w dwudniowym szkoleniu „Employer Branding i strategiczne zarządzanie marką pracodawcy” prowadzonym przez niekwestionowaną ekspertkę Daria Siwka bardzoHR 🚀

📚 Nie były to zwykłe zajęcia teoretyczne! Daria nie tylko dostarczyła nam solidnej dawki teorii, ale również animowała liczne warsztaty i ćwiczenia praktyczne, dzięki którym mogłam w pełni zrozumieć, jak tworzyć strategie Employer Branding w rzeczywistym środowisku pracy.

🌟 Prowadząca nie tylko przekazała nam wiedzę, ale również podzieliła się swoim bogatym doświadczeniem. Dawała konkretne przykłady, które można bezpośrednio zastosować w praktyce. Jej pasja do tematu zarażała całą grupę!

🤝 Niezwykle motywujące było widzieć, jak każda z uczestniczek szkolenia była zaangażowana i gotowa do aktywnego udziału. Wymiana doświadczeń była nieocenionym elementem, a atmosfera sprzyjała wspólnej nauce i rozwojowi.

🏢 Szkolenie odbywało się we Wrocławiu, w malowniczym kompleksie z widokiem na brzeg rzeki. Inspirująca lokalizacja tylko dodatkowo podkreśliła intensywność tych dwóch dni.

💼 Podziękowanie za Wsparcie:
Chciałabym serdecznie podziękować Scanfil plc za możliwość uczestnictwa w tym szkoleniu. Finansowanie z budżetu firmy to dla mnie ogromna szansa na rozwój, za którą jestem wdzięczna!

🚀 Wnioski i Nowe Perspektywy:
To intensywne szkolenie z pewnością otworzyło przed mną nowe perspektywy w dziedzinie Employer Brandingu. Teraz nie mogę się doczekać, aby w pełni wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce!

Dziękuję wszystkim za inspirujące chwile i wspólną pracę! 💬🌐

Andrzej Śliwka
Menedżer ds. komunikacji, Ceramika Paradyż

Jak po raz drugi spotkałem tę samą czarodziejkę❗

Nie wierzyłem już w archetypy jako narzędzie w kontekście marki. Jednakże do warsztatów zespół hasztag#HR (notabene – rewelacyjna robota, dziękuję!) zaprosił ekspertkę w tym obszarze Daria Siwka bardzoHR. Dziękuję za wiedzę, inspiracje i kreatywne pomoce, z których na pewno będę korzystał. Przydzieliłem Tobie archetyp „czarodziejki” 🙃

W pierwszej chwili nie mogłem skojarzyć, na jakim szlaku życiowej wędrówki już się spotkaliśmy. Jak się okazało – był to harcerski szlak ze wspólnymi znajomymi, zlotami oraz przedsięwzięciami 🧭

Szczerze polecam bardzoHR – Employee & Employer Branding, a teraz wracam na wartościowe zajęcia ✅

PS Moja karta archetypu jest odwrócona – który z 12 najpopularniejszych wg Ciebie pasuje do mnie❓

Kasia Motała
komunikacja wewnętrzna | CSR | projekty EB, Blum Polska

🔶Ja, odbierając certyfikat ukończenia szkolenia z budowania strategii EB: I am an expert, I can do anything 💪 Potrzebuję dwóch miesięcy i mamy strategie w BPL! Przerabiając slajd po slajdzie wszystko wydawało się być proste jak budowa dzidy, a przynajmniej na tyle, by móc zrobić to samemu. Taki różowy (edit: pomarańczowy) scenariusz miałam wtedy w głowie.
🔶Ja, dwa lata później: Czas zabrać się za strategie EB. Dlaczego właściwie jej jeszcze nie mamy? 🤦‍♀️

Na szkoleniu wszystko było doskonale opracowane by Daria Siwka bardzoHR. Przewodniczka jakich mało. Miałam też akceptację i zrozumienie ze strony zarządu. Nic, tylko działać. Ale nie zawsze są ku temu sprzyjające okoliczności i czas. Zwłaszcza, kiedy w EB siedzisz sam_a, jesteś tworzywem i twórcą nie tylko ebowych historii. Dopiero, gdy do zespołu dołączyła Kamila Silska, cel zbudowania długofalowej strategii okazał się być całkiem realny. Chcesz iść szybko idź sam, chcesz iść daleko idź z ludźmi. Niby takie oczywiste i praktykowane w moich zawodowych aktywnościach, a jednak. Aby zrobić coś dobrze, zwłaszcza w tej materii trzeba mieć realne wsparcie, drugą parę oczu i rąk. Bo pracy jest od groma, ale też wątpliwości, czy oby na pewno idziesz w dobrym kierunku. 

Od początku roku nasza strategia powstaje krok po kroku, jak Daria nauczyła. Samodzielnie przygotowałyśmy:

🔶 Badania fokusowe wewnątrz organizacji. Zaprosiłyśmy ponad 60 osób z różnych obszarów na całodniowe warsztaty. Spędziłyśmy na rozmowach kilkadziesiąt godzin (nie przesadzam, tak było). Usłyszałyśmy szereg dobrych rzeczy, ale też frustracji.
🔶 Syntezę danych, zarówno z wywiadów 1:1 (z kolejną grupą pracowników) poprzez analizę „exit inteview”, a skończywszy na twardych danych odnoszących się do fluktuacji w Blum Polska.
🔶 Opracowałyśmy persony. Uff… scharakteryzowanie tych postaci wcale nie było takie łatwe.

Kolejna faza pracy to stworzenie EVP oraz zaprojektowanie działań, takich w punkt, będących odpowiedzią na potrzeby person. Do tego etapu zaprosiłyśmy Daria Siwka bardzoHR. Jesteśmy z nią od początku. Dodaje nam to pewności w działaniu. Nic nie wnosi tyle, ile doświadczenie praktyczki (nie wiem czy takie słowo istnieje, zakładam, że tak. Już tak 😉). Warsztat uważam za bardzo udany. Znów jesteśmy o krok dalej i tym samym coraz bliżej końca. Końca definiowania strategii, bo wiadomo, każdy koniec jest początkiem nowej wędrówki i nowych wyzwań. I niech się tak zadzieje.

Dzięki Drodzy za współpracę. Kama & Daria & ekipa & Blum 👏. Lecimy z tym dalej i mam nadzieję, że wkrótce podzielimy się efektami 🎉.

Opinie innych uczestników

Szkolenie w pełni odpowiedziało na wszystkie moje potrzeby i oczekiwania - to, co mnie podobało się nim to:
1. przygotowanie do szkolenia - zweryfikowanie przez Darię naszych potrzeb i oczekiwań, otwartość na sugestie, zadbanie nawet o takie szczegóły jak dobór odpowiedniej opcji jedzeniowej :-), szybki i bardzo dobry kontakt mailowy
2. wybór sali szkoleniowej - klimatyczna sala o lokalnym charakterze, wygodna, sprzyjająca rozmowom strefa odpoczynku
3. start szkolenia - pokazanie planu i jego monitoring na tablicy kanban - dla mnie, urodzonego planisty i organizatora to było bardzo pomocne :-)

Katarzyna Dziadkowska
Partner biznesowy ds. HR, Skills In Motion

4. klimat na szkoleniu - sprzyjający aktywności, otwartości, dzieleniu się wiedzą, empatia trenera, nastawienie na uczestników, doskonałe czytanie potrzeb całej grupy :-)
5. konkret, konkret, konkret - mnóstwo przykładów, przydatnych ćwiczeń, narzędzi, sposobów postępowania - ubranych w warsztat, podręcznik i stos materiałów dodatkowych. Daria to prawdziwa przewodniczka po świecie EB! :-) To najmocniejszy punkt szkolenia - jego wartość merytoryczna i narzędziowa.
6. od szczegółu do ogółu - bardzo podobało mi się to, że wszystkie przećwiczone przez nas i poznane obszary zostały zebrane na końcu w jeden, uporządkowany system.

Katarzyna Dziadkowska
Partner biznesowy ds. HR, Skills In Motion

Super! Naprawdę dużo się nauczyłam, zajęcia praktyczne, świetne!

Uczestnik Executive MBA na Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Trener dysponująca bardzo szeroką wiedzą, zarówno praktyczną i teoretyczną

Uczestnik Executive MBA na Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Swobodna atmosfera, lecz profesjonalne podejście prowadzącej

Uczestnik Executive MBA na Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Szkolenie bardzo inspirujące, otwierające oczy na to, że to właśnie pracownicy tworzą markę pracodawcy. Warto słychać potrzeb pracowników

Uczestnik Executive MBA na Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Ciekawy temat, bardzo na czasie, dużo ćwiczeń i przykładów. Na plus jeszcze - solidnie przygotowane materiały, trener bardzo zaangażowany

Uczestnik Executive MBA na Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Zdobyłam bardzo dużo inspiracji do działań w zakresie Employer Branding. Daria jest ciepłą osobą, która motywuje do działania i bardzo chętnie dzieli się swoją wiedzą.

Małgorzata Janów
Senior HR Specialist, LG Chem Wrocław

Świetne przygotowanie prowadzącego szkolenie i super prowadzone spotkanie.

Marta Czyż
LG Display Poland

Dzięki Daria, jesteś mistrzem świata EB.

Kamil Tenerowicz
Specjalista ds. zatrudnień, Midroc Alucrom

Daria jest świetnym nauczycielem i bardzo jasno przekazuje całe swoje doświadczenie.

Katarzyna Poręba
Employer Branding Specialist, SpyroSoft

Daria ! Ty jesteś nie tylko przewodnikiem ale jakimś Magikiem w świecie EB! Dziękuje Ci za przecudowne szkolenie, pełne twórczej i jak ze przyjemnej pracy. Moja Głowa zawsze jest pełna pomysłów i nowych rozwiązań ale po tych dwóch dniach to już chyba eksploduje!

Aleksandra Abdelhalim
HR Business Partner, LG Display Poland

 Świetne zajęcia, wykłady i prace grupowe. Poczułem się niczym Jurek Gagarin. Dla przyszłych słuchaczy rada: notujcie, analizujcie i wdrażajcie.

Bartłomiej Skrentny

Z BardzoHR  i świetnymi ludźmi, w jeden weekend, da się przeżyć dwa dni super zajęć, koncert w Szczecinie i grypę całej rodziny. Takie aktywne zajęcia dają powera !

Marta Franas
Dyrektor oddziału banku, Deutsche Bank Polska S.A

Dużo inspiracji i wiedzy dla każdego EB-owca.

Karolina Ławecka
HR Specialist, Grupa PCC

Szkolenie bardzo praktyczne, inspirujące, energetyczne; daje konkretne narzędzia.

Kamila Nowakowska
Dyrektor marketingu, Pneumat System Sp. z o.o.

Szkolenie było genialne, mam masę pomysłów i energii, "nic tylko działać". Polecam każdemu, to były 2 wartościowe, inspirujące dni.

Katarzyna Skrodzka
Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji, NEONET S.A.

Wszystko było super (a zwłaszcza: różnorodność gier i ćwiczeń, know-how trenerki, atmosfera, podręcznik i materiały szkoleniowe)!!!

Sylwia Nawrat
Vattenfall IT Poland

Szczególnie polecam za przegadanie konkretnych metod oraz ćwiczenia, które gruntują wiedzę i pozwalają eliminować błędne myślenie. Super!

Marta Krześlak
Specjalista ds. HR, IT Integro

Przed szkoleniem miałam małą wiedzę na temat EB, teraz wiem co to jest i z czym to się je!

Iza Cieluch
EWE Polska Sp. z o.o.

Szkolenie było bardzo inspirującym doświadczeniem: dużo konkretów, wiedzy, pomysłów popartych przykładami. Do materiałów ze szkolenia wrócę na pewno nie raz! Bardzo dziękuję!

Anna Śledź
Sollers Consulting

Szkolenie ułatwiło mi ułożenie działań, wyjście z chaosu ;-). Duży kop do działania!

Anna Jarczyk-Konsek
Service Delivery Manager, Adecco

Potwierdziłam swoją wiedzę teoretyczną przykładami z życia. Dużo inspiracji do wykorzystania w mojej firmie!

Weronika Horowska
Sp. ds. administracji, TFP Sp. z o.o.

Tego potrzebowałam przed rozpoczęciem pracy nad wzmożonym projektem EB! Mnóstwo inspiracji, dobrej energii i ogromnej motywacji!

Kasia Dwornik
HR Manager, MetaPack Poland Sp. z o.o

Czuć od pierwszej minuty doświadczenie. Sporo świetnych przykładów, inspiracja, swoboda na warsztatach.

Marcin Wójcicki
Prezes Zarządu, MetaPack Poland Sp. z o.o
Uwielbiam przykłady z życia wzięte, które pozwolą mi się zainspirować. Luźna atmosfera świetnie wpływa na pracę.
Milena Chomont
Specjalista ds. HR, eobuwie.pl SA

Przykłady! Konkrety! Ćwiczenia pobudzające kreatywność!

Paulina Balicka
Administrative Assistant, Etteplan Poland sp. z o.o.

Dziękujemy za owocne szkolenie i wiele inspiracji ze świata EB!

Wiara z Aquanet S.A.

Kreatywne metody pracy na szkoleniu (fajne wykorzystanie kart coachingowych), kompleksowe omówienie tematu, ciekawe i inspirujące przykłady.

uczestniczka szkolenia 'Projektowanie strategii EB'

Najlepsze to warsztatowa koncepcja szkolenia, bardzo dużo ćwiczeń, namacalnych wykorzystujących TPR (total physical response ;)) co bardzo lubię!

Paulina Sakowicz
Marketing and Communication Manager, Sempertrans

Styl prowadzenia - mega warsztatowo! Mała grupa! I dużo przykładów! Sprytnie przemycane powtórki, które utrwalały nam zdobytą wiedzę:), mega otwartość prowadzącej w dzieleniu się z nami swoim doświadczeniem! I oczywiście fajna atmosfera. Polecam, naprawdę warto - mega dawka wartościowej treści!

Katarzyna Jóźwik
Marketing Project Manager, Viperprint sp. z o.o.

Twoje szkolenie- torpeda!

Grażyna Mosner-Wolska
Talent Acquisition & Management TL, Wabco Polska

Zobacz co sądzą o mnie osoby, które uczestniczyły w stacjonarnym szkoleniu employer branding