Voucher na wędrówkę po szlakach EB w 2024r.

Ważność: styczeń – grudzień 2024

Wartość: 2250 zł + VAT

[ZAMÓW VOUCHER]


Voucher umożliwia:

Udział w dowolnym dwudniowym szkoleniu stacjonarnym, w dowolnym terminie w roku 2024

lub


Udział w dowolnym dwudniowym szkoleniu online (+2h konsultacji online), w dowolnym terminie w roku 2024

lub 
 

Udział w dowolnym jednodniowym szkoleniu online (+6h konsultacji online), w dowolnym terminie w 2024

lub 

Pakiet konsultacji online 12h, do zrealizowania w dowolnym terminie w 2024


Dla Kogo?

  • dla Specjalistów HR&EB&Marketing odpowiedzialnych za pracę z kulturą organizacyjną i wartościami.
  • dla właścicieli firm, którzy chcą wspólnie z pracownikami definiować DNA organizacji, wdrażać wiarygodne działania w tym zakresie, a także dojrzewać jako firma.
  • dla specjalistów HR&EB, którzy chcą zgłębić tajniki projektowania strategii EB oraz prowadzenia projektów,
  • dla managerów działów HR, którzy chcą sprawdzić najnowsze narzędzia z obszaru facylitacji pracy zdalnej oraz Design Thinking,
  • dla właścicieli firm, którzy chcą wiedzieć jak angażować swoich pracowników w trudnych czasach panemii.
  • Dla specjalistów HR&EB, którzy mają w planach zaprojektowanie, wdrożenie i utrzymanie Programu Ambasadorów Marek w swojej organizacji.
  • Dla liderów, managerów, właścicieli firm, którzy chcą angażować swoich pracowników w
    budowanie wizerunku pracodawcy.
  • Dla specjalistów HR, komunikacji wewnętrznej i EB, którzy zainteresowani są zdobyciem konkretnych umiejętności potrzebnych w urzeczywistnianiu nawet najbardziej szalonych i odważnych pomysłów. 
  • Dla tych, którzy chcą wiedzieć jak przeprowadzić grupę przez burzę mózgów ONLINE/OFFLINE w sposób efektywny tak, by na końcu „gorącej dyskusji” o potrzebach kandydatów i pracowników WRESZCIE dojść do sensownego rozwiązania.

 

Daria Siwka / Bio

Przewodniczka po świecie Employer Branding: ekspertka, konsultantka, facylitatorka, trenerka i wykładowczyni. Ma Ponad 15 lat doświadczenia w projektowaniu działań wizerunkowych i punktów styku z marką pracodawcy (również metodą Design Thinking). Strategia EB i komunikacja marki, badania ilościowe i jakościowe, definiowanie Employee Value Proposition, kultura organizacji i wartości – to jej główne specjalizacje.
Wierzy w Employer Branding 'doing', nie 'talking'. Dlatego absolutnie wszystko, co przedstawia sprawdziła w swoim działaniu projektowym. Wszystko to wraz z małymi i dużymi pracodawcami, którym towarzyszy na szlakach EB.  
Autorka bloga poświęconego obszarowi Employer Branding, na łamach którego dzieli się swoim know-how. Inicjatorka i organizatorka wydarzeń branżowych EBMasters we Wrocławiu, które od kilku już lat skupiają społeczność osób z branży. 

Talenty wg Gallupa: IDEATION [ODKRYWCZOŚĆ]  ∗ INPUT [ZBIERANIE]  ∗  WOO [CZAR]  ∗ MAXIMIZER [MAKSYMALISTA] ∗ ARRANGER [ORGANIZATOR]