Employer Branding

Szkolenia

 

 

Podaj swojego e-maila, a powiadomimy Cię o szczegółach i terminach kolejnych szkoleń.

Twój e-mail   

 

 

male1 Dlaczego warto szkolić się z nami:

  • przeszkoliliśmy już ponad 500 osób w czasie szkoleń otwartych i zamkniętych
  • pracujemy dla znanych i podziwianych :)
  • współpracujemy z najważniejszymi mediami branżowymi
  • dzielimy się wiedzą na konferencjach
  • wykładamy na studiach podyplomowych

 

male1 Oferta ogólna szkoleń (kliknij w temat, aby poznać szczegóły):

Co zapewniamy w ramach naszych szkoleń

 

Masz pytania? Potrzebujesz dedykowanego szkolenia? Skontaktuj się z nami.

 

 


 

male1 Employee Branding

 

Program szkolenia:

  • Employee Branding – Po co? Z kim? Dla kogo?
  • Pracownik ambasadorem firmy, czyli siła marketingu szeptanego.
  • Budowanie zaangażowania jako fundament budowania wizerunku pracodawcy.
  • Komunikacja wewnętrzna w procesie budowania wizerunku: po co, jak, dla kogo i z kim.
  • Procesy HR a budowanie wizerunku wśród kandydatów i pracowników.
  • Handbook dla nowych pracowników – jak zrealizować projekt?
  • Program Referencyjny Pracowników – kiedy ma sens?
  • Wolontariat pracowniczy – najciekawsze rozwiązania.
  • Po co i jak analizować wizerunek wewnętrzny.

 Czego dowiesz się na szkoleniu:

  • Jak mierzyć i oceniać działania wizerunkowe wewnątrz organizacji.
  • Jak zaplanować swoje działania.
  • Czy zaangażowanie jest tożsame z satysfakcją.
  • Co ma wspólnego rekrutacja i adaptacja pracowników z wizerunkiem pracodawcy.
  • Jak zjednać pracowników do wspólnych działań promocyjnych.
  • Jak promować działania wizerunkowe wśród pracowników.
  • Jak prowadzić wolontariat w firmie.
  • Po co i jak komunikować działania wizerunkowe.

Wróć do listy szkoleń


 

male1 Employer Branding

 

Program szkolenia:

  • Czym jest Employer Branding – Po co? Z kim? Dla kogo?
  • Strategia Employer Branding od A do Z.
  • Grupa odbiorcza, czyli do kogo kierujemy swój komunikat.
  • Jak „sprzedać” Katalog Wartości organizacji na zewnątrz.
  • Co oferujemy kandydatom i pracownikom, czyli Employee Value Proposition.
  • Marketing rekrutacyjny online i offline: możliwości, narzędzia, ewaluacja.
  • Budowanie wizerunku pracodawcy w social media.
  • SEM w służbie Employer Branding.
  • Jak przekonać zarząd do swoich działań.
  • Po co i jak mierzyć wizerunek zewnętrzny.


Czego dowiesz się na szkoleniu:

  • Jak zbudować strategię Employer Branding.
  • Jak przekonać zarząd do swoich działań.
  • Jak zaplanować i przeprowadzić kampanię rekrutacyjną lub wizerunkową.
  • Jak zdefiniować Employee Value Proposition.
  • Które kanały social media wybrać dla siebie.
  • Jak wykorzystać Google do działań wizerunkowych.
  • Jak mierzyć i oceniać wizerunek pracodawcy.
  • Ile kosztuje Employer Branding.

Wróć do listy szkoleń


 

male1 Komunikacja wewnętrzna a Employee Branding

 

Program szkolenia:

  • Komunikacja wewnętrzna – cele, typowe prawidłowości, fakty i mity.
  • Od czego zacząć – o audycie słów kilka.
  • Rola managera w procesie.
  • Komunikacja w dobie kryzysu.
  • Narzędzia i kanały komunikacji wewnętrznej: najlepsze rozwiązania (online i offline).
  • Jak wdrożyć w organizacji Intranet?
  • Zarządzanie kaskadowaniem informacji.
  • Jak wdrożyć Bank Pomysłów Pracowniczych?
  • Komunikacja wewnętrzna jako fundament Employee Branding.


Czego dowiesz się na szkoleniu:

  • Jak zaplanować działania komunikacyjne.
  • Jak ocenić aktualną kondycję procesu komunikacji oraz jak zdiagnozować „wąskie gardła”.
  • Jak pozyskać liderów opinii.
  • Na jakie narzędzia komunikacji zdecydować się teraz, a jakie wdrożyć później.
  • Jak zwiększyć zainteresowanie pracowników narzędziami komunikacji (np. Intranetem).
  • Jak radzić sobie z plotką.
  • Jakie są kluczowe zasady komunikowania trudnych zmian w firmie.
  • Jak przekonać zarząd do swoich działań.

Wróć do listy szkoleń


 

male1 Budowanie zaangażowania w organizacji


 Program szkolenia:

  • Zaangażowanie pracowników – Czym jest?, Po co?, Dla kogo?
  • Czynniki budujące zaangażowanie.
  • Zaangażowanie a wyniki biznesowe.
  • Zaangażowanie a satysfakcja.
  • Benchmark badań zaangażowania dostępnych na polskim rynku.
  • Jak wprowadzić i komunikować projekt badania zaangażowania wewnątrz organizacji.
  • Analiza sytuacji jako punkt wyjścia.
  • Narzędzia: ankiety, wywiady, fokusy – jak się do tego zabrać?
  • Rola zarządu oraz rola managera w procesie.
  • Lista rekomendacji – działania po badaniu zaangażowania.
  • Jak zaangażować kadrę managerską do zmian.


 Czego dowiesz się na szkoleniu:

  • Czy pracownik usatysfakcjonowany oznacza pracownik zaangażowany.
  • Które zewnętrzne badanie zaangażowania wybrać dla siebie lub kiedy zrealizować je samodzielnie.
  • Jak komunikować badanie zaangażowania: cele, etapy, ryzyko.
  • Jak monitorować poziom zaangażowania zespołów.
  • Jak budować zaangażowanie w czasach kryzysu.
  • Jak przekonać zarząd do projektu.
  • Jak kaskadować potrzebę zmian do każdego szczebla organizacji.
  • Jak promować postawę zaangażowania wśród pracowników.

Wróć do listy szkoleń



male1 Pracodawca w social media

 

Program szkolenia:

  • Social media a Employer Branding.
  • Social media – Korzyści i ryzyka.
  • Narzędzia: Facebook, LinkedIn, Goldenline, Profeo, Google+, inne.
  • Scenariusz działań w social media: od pomysłu do wdrożenia.
  • W poszukiwaniu kandydatów – na jakie narzędzia się zdecydować?
  • Budować wizerunek czy rekrutować w social media?
  • Najlepsze praktyki.
  • Ocena działań: kryteria sukcesu, mierniki, wnioski.


Czego dowiesz się na szkoleniu:

  • Czy i gdzie warto być w social media?
  • Jakie są najważniejsze zasady obecności pracodawcy w social media.
  • Jak angażować fanów.
  • Jak prowadzić ‘karierowego’ fan page’a na Facebooku?
  • Jakich pułapek się wystrzegać.
  • Jak mierzyć i oceniać swoje działania.

Wróć do listy szkoleń


 

male1 Kampanie rekrutacyjne i wizerunkowe – od pomysłu do wdrożenia

 

Program szkolenia:

  • Jak zaplanować oraz zrealizować kampanię rekrutacyjną i wizerunkową: cele, etapy, narzędzia, ryzyko, budżet.
  • Najciekawsze kampanie z Polski i ze świata.
  • Jakich błędów unikać – antyprzykłady kampanii.
  • Nowoczesne technologie w zasięgu ręki: z czego i jak korzystać?
  • Jak przekonać zarząd i zaangażować pracowników.
  • Zakup mediów: wybór, ceny, możliwości.
  • Kwestie prawne w projekcie.
  • Ocena i ewaluacja kampanii: kryteria sukcesu, ROI.

 

Czego dowiesz się na szkoleniu

  • Jakie kampanie w Polsce i na świecie cieszą się największym zainteresowaniem?
  • Jak zaplanować i zrealizować sesję fotograficzną.
  • Jak zaplanować i nagrać film video.
  • O czym pamiętać zapraszając pracownika do udziału w kampanii.
  • Czy zrealizować kampanię samodzielnie czy z agencją zewnętrzną.
  • Jak mierzyć ROI z kampanii.

Wróć do listy szkoleń



Nasze szkolenia to:

 

  • Materiały szkoleniowe, do których chce się wracać.
  • Realne przykłady biznesowe i case study.
  • Doświadczeni prowadzący.
  • Indywidualne sesje z trenerem jeszcze długo po zakończeniu szkolenia.
  • Wesoła atmosfera zajęć.
  • Certyfikaty ;-).

Wróć do listy szkoleń

Masz pytania? Potrzebujesz dedykowanego szkolenia? Skontaktuj się z nami.


Facebook