Jeśli kochasz Employer Branding – musisz tam być. Weź rabat 15%!
Marka produktowa, marka korporacyjna, marka osobista i marka pracodawcy, to cztery główne marki firmy, z którymi ma do czynienia klient czy kandydat. I choć każda z nich jest inna, to zachodzi między nimi synergia i przenikanie. Marka to coś więcej niż tylko nazwa i logo. Obecnie staje się najważniejszym aktywem, który posiadają firmy, i którym mogą przyciągnąć uwagę klientów.
Okazją do porozmawiania o marce będzie konferencja Brand Summit 2019, która odbędzie się w Warszawie 21.11.2019 r. Przyjrzymy się marce z trzech perspektyw: korporacyjnej, konsumenckiej i pracodawcy. Porozmawiamy o tym, jak zdefiniować unikalną, wyróżniającą się tożsamość firmy, wzmocnić ją wewnętrznie i komunikować tak, by i klienci i kandydaci stali się ambasadorami marki.
Swoją wiedzą podzielą się: Jacek Kotarbiński (kotarbinski.com), Kamilla Giedrojć (IBM Poland and Baltics), Anna Macnar (HRM Institute), Joanna Tonkowicz (Absolvent Consulting), Kasia Zadrożna (AmRest), Mariusz Łodyga (Premium Consulting, Adrian Gamoń (adriangamon.com), Aleksandra Lemańska-Czajka (INEA), Jakub Smarz (Accenture), Jakub Semerda (Preeshare).
Poczęstuj się rabatem -15%! W czasie rejestracji wpisz proszę hasło BHR_BS.
Warto zarejestrować się już dziś, bo do 31.10.2019 obowiązują niższe ceny!
Program i szczegółowe informacje znajdziesz na stronie www.brandsummit.pl.
Organizator: HRM Institute
Partner strategiczny: Absolvent Consulting
Data i miejsce: 21.11.2019, Budynek Focus, AL. Armii Ludowej 26, Warszawa
Tekst dzięki uprzejmości Julii Bojanowskiej: julia.bojanowska@hrminstitute.pl