Strategiczny Employer Branding.
Warsztat online
Termin szkolenia: 15-16.10.2025
Godziny: 9:00 – 15:30
Forma Szkolenia: Online | Przewodniczka po szlakach EB: Daria Siwka | Cena: 1900 zł + VAT
O szkoleniu
Wierzę w EB doing, a nie tylko 'talking’, dlatego wszystko o co przedstawiam na szkoleniu sprawdziłam W DZIAŁANIU. Do tej pory zaprojektowałam +50 strategii EB dla różnorodnych organizacji oraz wdrożyłam +100 projektów EB (wewnętrznych i zewnętrznych).
Zarejestruj się na szkolenie a dowiesz się jakie popełniłam po drodze błędy, a co udało mi się z sukcesem zrealizować:). Ale to nie będzie szkolenie o mnie, tylko o TWOJEJ organizacji.
Przedstawię Ci w formie maksymalnie WARSZTATOWEJ w jaki sposób zaprojektować strategię pozycjonowania marki pracodawcy. Wykorzystam do tego narzędzia z obszarów: service design, Design Thinking, Agile, facylitacja pracy grupowej.
Na szlakach EB towarzyszyłam do tej pory takim firmom, jak: Dolby Poland, Deviniti, Hotel Qubus, Toyota, Carlsberg, CCC, Grupa Allegro, Opera Software, Aquanet, Eurocash, Audiofon, HICRON, Oceanic, Cersanit, DULUX, Orsay, Limango, Credit Agricole, eurobank, Aryzta, Gedeon Richter, Medicover, Grupa Komputronik, Play, Oferteo. Tych marek jest o wiele więcej (+90 firm), a ich pozytywny feedback znajdziesz w wielu miejscach na mojej www. To już 15 lat, kiedy jestem z marką bardzoHR na rynku!
To, co dla mnie jest ogromnie ważne, to fakt, że 80% z nich poleca mnie dalej innym organizacjom!
Dowiedz się też co myślą o moich szkoleniach inni Uczestnicy (NPS =97!). Zdecydowana większość z nich wraca do mnie w kolejnych szkoleniach lub zaprasza mnie do projektów wewnętrznych. Czy muszę dłużej Cię przekonywać? :)
Ważne: szkolenie w grupie maksymalnie 10-osobowej. Taki skład da Ci pewność, że pochylimy się nad wyzwaniami wizerunkowymi każdego z Uczestniczek i Uczestników.
Szkolenie online z elementami warsztatowymi zawiera:
👌dwa dni szkolenia online (od 9:00 do 15:30), w tym krótkie zadanie przedszkoleniowe oraz zadanie międzyszkoleniowe (dla chętnych),
👌prezentację szkoleniową ppt,
👌pakiet narzędzi do projektowania strategii, w tym do prowadzenia pogłębionej analizy marki. Będą to m.in.: narzędzie persony a także scenariusze fokusów, wywiadów oraz pakiety pytań ankietowych do badań wizerunkowych,
👌pracę kreatywną z wykorzystaniem narzędzia Mural (udostępniam w czasie szkolenia, a zaraz po nim wysyłam każdemu Uczestnikowi wersję pdf).
Dla kogo?
👌dla specjalistów HR&EB, którzy chcą zgłębić tajniki projektowania strategii EB oraz prowadzenia projektów,
👌dla managerów działów HR, którzy chcą sprawdzić w praktyce narzędzia z obszaru facylitacji pracy grupowej oraz Design Thinking,
👌dla właścicieli firm, którzy chcą wiedzieć jak angażować swoich pracowników w rozwój organizacji.
Program:
Dzień 1.:
- Employer & Employee Branding: po co? Z kim? Dla kogo?
- Strategia EB. Sedno strategii, różnica między strategią HR a strategią EB, istota badań wizerunkowych (zakres), workflow, proces vs. sprint strategiczny.
- Definiowanie problemu – wyzwania wizerunkowego dla marki.
- Badania marki (ilościowe i jakościowe): analiza, korzyści, ryzyka. Pakiet ćwiczeń. Planowanie procesu badawczego z wykorzystaniem metod: ankieta, ankieta NPS, wywiad 1:1 lub 1:2, wywiad grupowy. Ćwiczymy ćwiczenia!
- Grupy docelowe pracodawcy. Tworzenie persony. Koncepcja Jobs To Be Done. Insight konsumencki.
- Benchmark i analiza otoczenia konkurencyjnego marki.
Dzień 2.:
- Definowanie tzw. propozycji wartości marki, czyli Employee Value Proposition. Określanie kierunku pozycjonowania dla marki.
- Decyzja strategiczna. Burza mózgów działań EB.
- Budowa Zespołu Projektowego. Zarządzanie procesem/projektem EB.
- Budowa Zespołu Strategicznego.
- Komunikacja projektu „budowa strategii EB” wewnątrz organizacji.
- Strategia komunikacji marki: osobowość marki, archetypy, Tone of voice. Tworzenie wzorcowego contentu (moodboard lub voice chart). Claim. Story. Koncepty kreatywne.
Czego dowiesz się na warsztacie:
📣 Jak zaplanować strategię EB dla swojej organizacji od “A do Z”.
📣 Czym są i jaki rodzaj doświadczenia mogą oferować “punkty styku” na ścieżkach Candidate & Employee Experience.
📣 Jak tworzyć projekty EB za “złotówkę” i te z trochę większym budżetem.
📣 Na czym polega pozycjonowanie marki oraz jak zdefiniować Employee Value Proposition (i to przy udziale pracowników!).
📣 W jaki sposób zdecydować która z grup docelowych jest dla Ciebie priorytetowa i jak zaplanować dla niej dedykowane działania.
📣 W jaki sposób badać perspektywę pracowników i liderów.
📣 Jak komunikować ofertę EVP i jak mówić do odbiorców o wartościach marki, czyli podwaliny strategii komunikacji marki.
📣 Jaki archetyp stoi za Twoją marką i dlaczego warto wykorzystywać go w storytellingu EB.
Narzędzia, jakie poznasz na szkoleniu:
Techniki badawcze: praca z metaforą, techniki socjometryczne, „dokończ zdania”, „Chiński portret”, „Artykuł w gazecie”, „Bogowie”, pytania do badań ilościowych i jakościowych (mnóstwo!).
Narzędzia marketingowe: Szkielet strategiczny (M. Pollard), Persony, Jobs To Be Done, insight, propozycja wartości marki (Employee Value Proposition), Positioning Statement, „dowody wspierające”, Credo, Claim, Message House, archetypy, moodboard, voice chart.
Narzędzia projektowe: Mural, burza mózgów (szybkie 8mki, analogie), 9 Employee factors (Mc Kinsey), Macierz „Czas vs. Koszt”, RACI, metody badawcze ilościowe i jakościowe, proces vs. sprint strategiczny.
Daria Siwka / Bio
Zobacz jak moje szkolenia oceniają uczestnicy
Aneta Mackowiak
Communications & Employer Branding Manager
Do trzech razy sztuka! 🌞
Szkolenie EB planowałam w styczniu, potem miał być marzec a udało się dopiero w kwietniu! Dwa dni intensywnej i bardzo praktycznej dawki wiedzy od Daria Siwka bardzoHR – BARDZO to lubię 😊 Głowa aż paruje od inspiracji także stay tuned! Będzie się działo 💥
Opinie innych uczestników