Projektowanie strategii Employer Branding


Termin szkolenia: 22-23.11.2017   Miejsce: Wrocław   Trener: Daria Siwka   Koszt: 1850 zł + VAT


 

O szkoleniu

Projektowanie strategii Employer Branding to proces. Na pewno nie napiszemy jej samodzielnie i na pewno nie zdążymy się z nią uporać w kilka dni. Potrzeba na nią zasobów oraz czasu. Aby powstał dokument rzeczywiście uwzględniający specyfikę organizacji i odpowiadający najważniejszym potrzebom w obszarze budowania wizerunku to do tego zadania powinniśmy przystąpić naprawdę przygotowani. Tylko wtedy optymalnie wykorzystamy czas, jaki mamy na jego realizację. ‘Co’, ‘w jakiej kolejności’, ‘kiedy’ i ‘z kim’ – na te pytania znajdziesz odpowiedź na naszym warsztacie.

Nasz warsztat podpowie Ci w jaki sposób zaprojektować kolejne etapy strategii tak, by po zintegrowaniu wszystkich informacji ułożyła się ona w całość. 2 dni w gronie praktyków EB pokażą Ci co robić, a czego raczej unikać w procesie: audytu marki pracodawcy, przygotowaniu benchmarku, przeprowadzania segmentacji i charakterystyki grup docelowych, projektowania Employee Value Proposition, tworzenia wskaźników ilościowych i jakościowych oraz w trakcie tworzenia harmonogramu działań EB.

Dla Kogo?

Szkolenie dedykowane jest wszystkim tym, którzy zgłębili już tajniki Employer Branding, a teraz zamierzają przekuć teorię na działania i zaprojektować strategię EB dedykowaną pod określone potrzeby swojej organizacji.


Program:

Dzień 1

  • Po co nam strategia EB.

  • Z kim to zrobić? Budowanie zespołu projektowego.

  • Komunikacja projektu wewnątrz organizacji (przed – w trakcie – po projekcie).

  • Jak analizować dane. Benchmark działań konkurencji na rynku pracy.

  • Audyt marki pracodawcy: przegląd i analiza wszystkich metod.

Dzień 2:

  • Jak zaprojektować Employee Value Proposition.

  • Segmentacja i opis grup docelowych.

  • Tworzenie person. Dobór kanałów i mediów.

  • Jak stawiać cele wizerunkowe.

  • Harmonogram działań i dobór narzędzi EB.

  • Źródła wiedzy potrzebne w pracy nad strategią.


Czego dowiesz się na warsztacie:

  • Jak zaplanować pracę nad strategią EB w swojej organizacji.
  • Na co zwrócić uwagę w trakcie poszczególnych etapów strategii.
  • Jak ułożyć plan komunikacji i na co zwrócić uwagę komunikując założenia projektu pracownikom.
  • Jak zdefiniować EVP.
  • Jak opisać wewnętrzne i zewnętrze grupy docelowe.
  • Jak pozyskać i gromadzić dane oraz jak wyciągnąć z nich to, co najważniejsze.
  • Jak mierzyć efekty działań EB.

Dodatkowe informacje: Każdy uczestnik będzie miał możliwość skorzystania z 3 godzin konsultacji online w ciągu 3 miesięcy po zakończeniu warsztatów.

Daria Siwka / Bio

Ekspert budowania wizerunku pracodawcy z ponad 10-letnim doświadczeniem w obszarach HR i marketing. Specjalizuje się w projektowaniu EVP, w budowaniu narzędzi pod zróżnicowane grupy docelowe, a także we wdrażaniu strategii wizerunkowej.
Prowadzi agencję bardzoHR - Employee&Employer Branding. Realizuje projekty online oraz offline dla takich firm jak: Toyota, Credit Agricole, eurobank, Grupa Carlsberg, Qubus Hotel, Grupa Allegro, Ceneo.pl, Dolby Poland, Kodilla.
Autorka bloga poświęconego budowaniu wizerunku, a także licznych artykułów publikowanych w pismach branżowych. Występuje na konferencjach jako ekspert EB i dzieli się swoją wiedzą ze specjalistami HR. Prowadzi szkolenia EB dedykowane pod określone potrzeby pracodawców. Jest wykładowcą pierwszych w Polsce studiów podyplomowych z EB (AGH, Kraków), a także wykładowcą MBA w Wyższej Szkole Bankowej.