Employer Branding

Employer Branding

Najważniejsze działania jakie proponujemy w ramach Employer Branding.

 

male1 Obecność pracodawcy w social media

Social media to w dzisiejszych czasach nie moda, lecz konieczność. Jeśli chcemy skutecznie docierać do swojej grupy celu, powinniśmy być obecni tam, gdzie nasi kandydaci.

Oferujemy:

  • kampanie rekrutacyjne w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Goldenline)
  • założenie oraz bieżącą obsługa profilu i/lub fan page’a pracodawcy

Zakres działań:

  • analiza potrzeb i grupy celu
  • koncepcja kreatywna
  • scenariusze działań
  • aplikacje dedykowane

Korzyści:

  • budowanie spójnego i wiarygodnego wizerunku pracodawcy
  • wzrost responsywności ogłoszeń o pracę
  • wzrost odwiedzin strony Kariera
  • inicjowanie aktywności kandydatów w obszarze marki pracodawcy

 

male1 Komunikacja rekrutacyjna online
Opracowanie wizerunku marki pracodawcy to pierwszy krok w działaniach rekrutacyjnych. Dzięki stałej komunikacji utrwalamy ten wizerunek w świadomości kandydatów.
Oferujemy
  • kampanie rekrutacyjne
  • kampanie wizerunkowe

Zakres działań

  • analiza potrzeb i grupy celu
  • koncepcja kreatywna
  • produkcja kreacji: bannery, mailingi, minisite, film rekrutacyjny, sesja fotograficzna
  • opracowanie mediaplanu i emisja kreacji
  • monitoring przebiegu kampanii
  • raport podsumowujący

Korzyści

  • komunikacja rekrutacyjna spójna z wizerunkiem marki
  • efektywne dotarcie do grupy celu
  • wyższa responsywność kampanii dzięki badaniom efektywności kreacji

 

male1 Serwis www kariera

Strona Kariera to często pierwsze miejsce kontaktu z potencjalnymi pracownikami. Jej zawartość, ergonomia i spójność z komunikacją marki mają wpływ na wizerunek pracodawcy w świadomości odbiorców.

Oferujemy

  • audyt istniejącej strony www Kariera
  • opracowanie serwisu Kariera od podstaw

Zakres działań

  • analiza potrzeb i grupy celu
  • koncepcja kreatywna
  • architektura informacji, makiety
  • projekt graficzny
  • programowanie
  • wdrożenie CMS
  • wersja mobilna
  • testowanie i wdrożenie

Korzyści

  • budowanie spójnego i wiarygodnego wizerunku pracodawcy
  • ułatwienie kandydatom dotarcia do ofert pracy
  • umożliwienie kandydatom poznanie organizacji, procesu rekrutacji, możliwych ścieżek kariery, etc.

 

male1 Marketing rekrutacyjny w wyszukiwarkach

Z wyszukiwarki Google korzysta 95% użytkowników Internetu, wśród nich są osoby poszukujące pracy. Marketing w wyszukiwarkach pozwala na efektywne, także pod względem kosztów, dotarcie z komunikatem do wybranej grupy celu.

Oferujemy:

  • audyt SEO strony Kariera wraz z wdrożeniem rekomendowanych rozwiązań
  • prowadzenie kampanii rekrutacyjnych i wizerunkowych w wyszukiwarce Google i sieci stron internetowych (Google AdWords)

Zakres działań

  • analiza potrzeb, grupy celu oraz konkurencji
  • analiza sposobu korzystania z wyszukiwarki  przez grupę celu
  • opracowanie rekomendacji i wdrożenie zmian na stronie internetowej
  • dobór słów kluczowych oraz przygotowanie treści reklam
  • analiza efektów kampanii

Korzyści

  • obniżenie kosztów dotarcia do grupy celu
  • zwiększenie skuteczności ogłoszeń o pracę
  • zwiększenie ruchu na stronie Kariera


male1 Szkolenia

  • pracodawca w social media
  • budowanie wizerunku pracodawcy na zewnątrz organizacji: strategia, narzędzia, komunikacja i ewaluacja
  • kampanie rekrutacyjne i wizerunkowe: od pomysłu do wdrożenia
  • zobacz pełną ofertę szkoleń
 

Masz pytania? Potrzebujesz inspiracji, dedykowanych projektów, konkretnych rozwiązań? Skontaktuj się z nami.

 

Zobacz także Employee Branding

Facebook