Nie masz czasu czytać kilkudziesięciu artykułów nt. Employer Brandingu tygodniowo? Nie musisz. My wytropiliśmy dla Ciebie najciekawsze. Rozpoczynamy cykl prasówek, którą raz na kilka, kilkanaście dni będziemy dla Ciebie przygotowywać. Oto pierwsza partia zimowych tropów.

 

 

 

 

1. Case study na temat Sephora w mediach społeczniościowych, oczywiście od strony pracodawcy. Jest o Facebooku, LinkedInie i o stronie kariera. Warto zajrzeć i podejrzeć.

 

2. Krótki artykulik o tym, że proces rekrutacji jest jednym z najważniejszych procesów budowania wizerunku pracodawcy. I to takim, który wprost przekłada się na sprzedaż. Przeczytajcie o tym, dlaczego inwestowanie w swoich kandydatów się opłaca.

 

3. Przyjemnie napisana dla managerów lub dla tych kierujących zespołami projektowymi ściąga o tym jak radzić sobie z trudnymi pracownikami. Krótka charakterystyka wraz z praktycznymi wskazówkami tutaj.

 

4. Z polskiego podwórka artykuł o ‘derekrutacji’: po amerykańsku, angielsku i po polsku. Dużo casów. Ku przestrodze i  pamięci. Ten cytat mówi wszystko (aczkolwiek warto przeczytać całość): “Wielu pracodawców nie traktuje komunikacji z pracownikami jako istotnego zagadnienia, skupiając się głównie na komunikacji z klientami. Znacznie więcej aktywnych zawodowo Polaków jest przekonanych o uczciwości swoich pracodawców wobec klientów niż wobec pracowników”.

 

5. I na koniec, żeby nie było jednak smutno po artykule o derekrutacji, krótki tekst ze zdjęciami na temat kuriozalnych zastosowań kodów QR. Czy przyszłoby Wam do głowy by na głowie właśnie je zamieścić???

Miłej lektury, EmployerBrandingowcy ;-)

 

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się na powiadomienia o nowych wpisach.

Pin It

Zostaw komentarz