Dziś zazdrościmy: Lego – biura w Danii, pewnej australijskiej firmie – najhojniejszego szefa świata, GetHired – totalnie nowej i innowacyjnej platformy rekrutacyjnej i Ernst&Young, U.S. Navy, Accenture, Marriott oraz Sodexo –  najlepszych rozwiązań Employer Branding. Zapraszamy do prasówki.

 

 

 

– „Lego’s Denmark Office Slide Encourages Play While You Work” – warto popatrzeć (i pomarzyć też) o wesołych, sprzyjających zabawie pomieszczeniach biurowych.

 

“Aussie bus company stuns staff with bonus” – “Biznes jest tak dobry jak ludzie, którzy dla Ciebie pracują” – powiedział pewien szef australijskiej firmy, który tuż przed jej sprzedażą podziękował swoim 1800 pracownikom wręczając im pokaźne premie wypłacone z własnej kieszeni. Tekst zdecydowanie „ku pokrzepieniu serc”. Tu artykuł po polsku.

 

– „Nowy sposób na rekrutację” – parę słów o innowacyjnej platformie rekrutacyjnej, która może przyspieszyć niejeden proces rekrutacji. GetHired skraca etap planowania spotkań z kandydatami umożliwiającym im decydowanie o terminie rozmowy. Jak? A to już przeczytajcie w artykule.

 

– i wreszcie “2012 ERE Recruiting Excellence Award Finalists” o największych i najlepszych praktykach Employer Branding. Można tu znaleźć inspiracje potrzebne w takich projektach, jak: działania na uczelni, program polecania pracowników, strony kariera. Finalistów łączy jedno – ciekawy pomysł i budżet na wdrożenie. Bo za darmo tego zrobić się nie da, EB po prostu musi kosztować. Ale takie podejście się opłaca. Przeczytajcie dlaczego.

Pin It

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.