Praca z pasją jest jak nie-praca. Dostępna niewielkiej liczbie przedstawicieli poszczególnych zawodów (dane bardzo subiektywne) wypływa z tego, co człowiek po prostu kocha robić. Bardzo korzystna dla współpracowników (bo można się nią „zarazić”), kandydatów („jeśli można tu pracować z pasją, to chętnie się zatrudnię”), a zwłaszcza dla samego pracodawcy (pasja to efektywność) i klientów („zostanę fachowo obsłużony”).

 

 

Bez wątpienia łatwiej to powiedzieć, niż pokazać. Z tą trudnością warto się jednak zmierzyć, bo efekt może być zacny. Najpierw jednak trzeba zerknąć na ciekawe casy i poszukać inspiracji. Jednym z nich jest kampania wizerunkowa Sol Melia Hotels, która bazowała na bardzo dobrych, technicznie i koncepcyjne, zdjęciach.

 

„Passion. It’s in everything we do” przygotowana przez agencję Turkel Advertising z Miami w 2006 roku zdecydowanie przykuwa uwagę. Pomysł, kolor zdjęć, czystość przekazu – to niepodważalne atuty tej kampanii. Sprzedaje nie tylko hotel jako produkt, ale pokazuje pracowników oddanych swojej pracy.

 

Prosta i fajna idea, z którą oczywiście można też dyskutować. Bo dla wielu korzystających z usług hotelu nie będzie istotne czy portier wykonuje swą pracę z pasją, a „jedynie” czy nie pomylił się z rezerwacją.

Można by dyskutować, ale lepiej podpatrzeć jak można ciekawie zrealizować sesję zdjęciową pracowników w swojej firmie:

 

   

 

 

 

 

 

 

Szukasz szkolenia z Employer Branding lub badania kultury organizacji?


Bądź na bieżąco z Employer Brandingiem => zapisz się na newsletter bardzoHR


Podziel się

Skomentuj wpis