W 2015r. miałam przyjemność w czasie WyzwańHR organizowanych przez pracuj.pl prezentować efekty niecodziennych sesji zdjęciowych pracowników. We Wrocławiu (wrzesień) i w listopadzie (Poznań) mówiłam o tym dlaczego chodzenie na skróty, jakim jest zamieszczanie stockowych zdjęć w materiałach pracodawcy, obniża wiarygodność jego komunikatu.
Prezentację z tego wystąpienia możecie zobaczyć poniżej. Myślę, że szczególnie zainteresowani mogą być autorzy zdjęć z Netia, PIXERS, GoldenSumbarine, Netguru czy Objectivity, bo to o ich fotograficznych poczynaniach mówiłam najwięcej. W samych superlatywach oczywiście!
Oprócz wspomnianych firm pojawiły się również i te, które ROZEBRAŁY swoich pracowników (w słusznej sprawie!) bądź porządnie zmoczyły ścianą deszczu (efekty niesamowite!).
Całą ideę prezentacji streszcza poprzedni wpis, a jeśli ktoś chciałby zerknąć jakie przykłady przygotowałam, to serdecznie zapraszam:
[slideshare id=55520792&doc=niekupujpracownikownastockubardzohrwyzwaniahr-151125195116-lva1-app6891] [zdjęcie: pracuj.pl]
Zdecydowanie tak, pracownik Twoją wizytówką.. warto zainwestować w dobre zdjęcia .. nie tylko biznesowe, ale zrobić sesję, która nas wyróżni :)
Jakże trudno jest czasem przekonać do sesji „z pomysłem”. Zarządy lubią być zachowawcze:)
W każdym przypadku zmotywowany i zadowolony pracownik t dobra wizytówka.