Dziś zazdrościmy: Lego – biura w Danii, pewnej australijskiej firmie – najhojniejszego szefa świata, GetHired – totalnie nowej i innowacyjnej platformy rekrutacyjnej i Ernst&Young, U.S. Navy, Accenture, Marriott oraz Sodexo –  najlepszych rozwiązań Employer Branding. Zapraszamy do prasówki.

 

 

 

– „Lego’s Denmark Office Slide Encourages Play While You Work” – warto popatrzeć (i pomarzyć też) o wesołych, sprzyjających zabawie pomieszczeniach biurowych.

 

„Aussie bus company stuns staff with bonus” – „Biznes jest tak dobry jak ludzie, którzy dla Ciebie pracują” – powiedział pewien szef australijskiej firmy, który tuż przed jej sprzedażą podziękował swoim 1800 pracownikom wręczając im pokaźne premie wypłacone z własnej kieszeni. Tekst zdecydowanie „ku pokrzepieniu serc”. Tu artykuł po polsku.

 

– „Nowy sposób na rekrutację” – parę słów o innowacyjnej platformie rekrutacyjnej, która może przyspieszyć niejeden proces rekrutacji. GetHired skraca etap planowania spotkań z kandydatami umożliwiającym im decydowanie o terminie rozmowy. Jak? A to już przeczytajcie w artykule.

 

– i wreszcie „2012 ERE Recruiting Excellence Award Finalists” o największych i najlepszych praktykach Employer Branding. Można tu znaleźć inspiracje potrzebne w takich projektach, jak: działania na uczelni, program polecania pracowników, strony kariera. Finalistów łączy jedno – ciekawy pomysł i budżet na wdrożenie. Bo za darmo tego zrobić się nie da, EB po prostu musi kosztować. Ale takie podejście się opłaca. Przeczytajcie dlaczego.

Szukasz szkolenia z Employer Branding lub badania kultury organizacji?


Bądź na bieżąco z Employer Brandingiem => zapisz się na newsletter bardzoHR


Podziel się

Skomentuj wpis