„Kapusty nigdy za wiele!” – akcja rekrutacyjna Biedronki na lato

Ciekawe hasło, humor i zabawę ze znaczeniem słów znajdziecie na plakatach w sklepach sieci Biedronka. Kampania skierowana jest

Ciekawe hasło, humor i zabawę ze znaczeniem słów znajdziecie na plakatach w sklepach sieci Biedronka.

Kampania skierowana jest do pełnoletnich uczniów absolwentów szkół średnich oraz studentów do pracy letniej w naszych sklepach – mówi mi Marta Śliwińska, Employer Branding Manager. Poprzez skojarzenia związane z produktami sklepów chcemy opowiedzieć o warunkach zatrudnienia, jakim są atrakcyjne stawki godzinowe, elastyczne dopasowanie etatu do potrzeb, umowa zlecenie. Dlatego też zaprojektowaliśmy trzy kreacje, które możecie zobaczyć zarówno w sklepach Biedronka, jak i mediach społecznościowych. W rolach głównych: kapusta, seler i wisienka!

Oferowana praca sezonowa ma jeszcze jeden, wyjątkowy wymiar. Naszym pracownikom i ich bliskim (dzieciom oraz znajomym) oferujemy możliwość wyjazdu do pracy w miejscowościach turystycznych – uzupełnia Marta. Sklepy Biedronka w nadmorskich miejscowościach turystycznych cieszą się dużą popularnością, a w sezonie letnim ruch znacząco w nich rośnie. By zapewnić klientom jak najlepszą obsługę, zwiększamy w nich zespół w miesiącach wakacyjnych. Dodatkowy personel do tych sklepów zapewniamy na trzy główne sposoby. Są to pracownicy innych sklepów, którzy deklarują chęć wyjazdu nad morze, pełnoletnie dzieci naszych pracowników albo pracownicy tymczasowi.

Dzięki takiemu ciekawemu podejściu w Biedronce w miesiącach wakacyjnych pracownicy mają okazję połączyć pracę z przyjemnym wyjazdem wakacyjnym. Od kilku lat, co roku ok. 250 osób decyduje się na taki wyjazd. Za swą pracę otrzymują oczywiście standardowe wynagrodzenie, premię uznaniową zależną od wyników oraz specjalną nagrodę letnią. To jednak nie wszystko! Oferujemy również zwrot kosztów dojazdu, darmowe zakwaterowanie i wyżywienie. Osoby, które jeżdżą z nami co roku, chwalą sobie to, że w dni wolne albo po pracy mogą skorzystać z wypoczynku nad Bałtykiem. Przykładowo w Dziwnowie oferujemy im zakwaterowanie 75m od plaży, a w Ustroniu Morskim Biedronka jest położona tuż przy zejściu na plażę. Innymi miejscowościami, do których można wyjechać są m.in. Jastarnia, Władysławowo, Mielno, Stegna itp. – możemy przeczytać w komunikacie prasowym. Z kolei możliwość wyjazdu dla pełnoletnich dzieci naszych pracowników do miejscowości turystycznych to realne wsparcie dla zespołu danego sklepu. Dla nich samych oznacza zdobycie doświadczenia zawodowego, atrakcyjny zarobek oraz darmowe zakwaterowanie nad morzem. Te osoby świadczą pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, głównie jako kasjerzy. Im również zapewniamy zakwaterowanie. Każdego roku rekrutujemy kilkanaście takich osób.

Prawda, że pomysł 'robi wrażenie’?

Szukasz szkolenia z Employer Branding lub badania kultury organizacji?


Bądź na bieżąco z Employer Brandingiem => zapisz się na newsletter bardzoHR


Podziel się

Skomentuj wpis