Przyłączając się do tej akcji CSR masz szansę nie tylko wspomóc organizację charytatywną. Masz również wpływ na to, czy dyrektor firmy organizującej event, na finał kampanii założy różową spódniczkę.

 

Akcja Energizer Night Run jest organizowana cyklicznie w różnych miejscach kuli ziemskiej. Jest to nocny bieg (różne długości tras do wyboru) ochotników pod hasłem „Race for a brighter world. That’s positive energy”. Wygląda interesująco: Vancouver, Singapur, Ateny, Madryt czy Peru oświetlone latarkami biegających nocą ochotników. Każdy zarejestrowany uczestnik to dodatkowa kwota dotacji dla organizacji charytatywnej Kiwanis Malaysia.

 

Night run, który odbędzie się w tym roku w Kolonii (dosłownie już za moment, bo 29.09.), firma Energizer postanowiła wykorzystać w jeszcze szerszym zakresie i subtelnie połączyła to wydarzenie z kampanią Employer Brandingową.

 

Oto Lars. Lars mieszka w Berlinie, ma 28 lat, jest w słabej kondycji fizycznej i ma zamiar wziąć udział w biegu nocnym Energizer. Co ciekawe, Lars jest dyrektorem kreatywnym agencji, a Ty lajkując fan page masz wpływ na to jak bardzo wycieńczający będzie trening przygotowujący go do nocnego biegu.

Stając się fanem strony, dorzucasz Larsowi do treningu kolejne 100 metrów biegu. Aktualnie konto Pana Dyrektora wskazuje zaległe 106 kilometrów.  To, jak znosi on trening możesz śledzić na specjalnie w tym celu stworzonym blogu, gdzie cyklicznie pojawiają się relacje z przygotowań. Jeśli Lars nie podoła wyzwaniu, będzie zmuszony wziąć udział w biegu w różowym stroju baleriny :)

 

Kampania porusza głośny ostatnio „Work&Life Balance”. Jednym z celów akcji jest udowodnienie, że możliwe jest pogodzenie pracy z dbaniem o kondycję fizyczną, a tym samym zdrowie. Fakt, że głównym bohaterem akcji jest sam dyrektor, dodatkowo podbija wartość przekazu.  Grupą docelową kampanii są użytkownicy mediów społecznościowych, a bardzo dobrze sprawdzającym się sposobem na przyciągniecie uwagi w tej stosunkowo młodej grupie odbiorców jest dowcip i żart. W ostatniej relacji rzeczywiście mamy okazję zobaczyć jak bohater prezentuje się w stroju baleriny (który również został wybrany przez fanów strony).

 

httpvh://www.youtube.com/watch?v=YscaomOYMHI

 

Larsowi pozostało jeszcze kilka dni treningu. Czy Pan Dyrektor pobiegnie w nocnym biegu w różowej spódniczce? W rzeczywistości nie ma to aż tak dużego znaczenia, ponieważ już samo wyobrażenie dyrektora w tym stroju ociepla jego własny wizerunek, a tym samym wizerunek organizatora akcji. I o to tutaj właśnie chodzi :)

Szukasz szkolenia z Employer Branding lub badania kultury organizacji?


Bądź na bieżąco z Employer Brandingiem => zapisz się na newsletter bardzoHR


Podziel się

Skomentuj wpis