W kwietniu 2025 miałam przyjemność wystąpić na scenie Renoma B2B i opowiedzieć o tym czym jest Employer Branding (a czym nie jest). Przy okazji udowadniałam, że na wrocławskiej mapie miasta możemy wyróżnić wielu pracodawców, którzy potrafią skupiać na sobie uwagę. Co więcej, robią to w sposób logiczny, spójny i atrakcyjny. Zobaczcie zresztą sami:
W prezentacji skupiłam się na kluczowych aspektach Employer Brandingu i jego wpływie na decyzje kandydatów oraz pracowników. Poprzez przykłady działań i komunikatów pracodawców pokazałam w jaki sposób możemy – jako marka – odpowiadać na fundamentalne pytania, które zadaje sobie praktycznie każdy kandydat oraz pracownik:
- „Dlaczego mam przyjść?”,
- „Dlaczego mam zostać i dawać z siebie więcej?”,
- „Dlaczego mam wrócić?”
- „Dlaczego mam polecać pracodawcę swoim znajomym?”.
Aby wizerunek pracodawcy był wiarygodny, powinien być 'udowadniany’ przez działania, wybory, opinie osób zarządzających firmą. W prezentacji wskazałam zatem na różnorodne formy aktywności liderów, które wzmacniają EB. Listę kilkunastu działań oraz możliwych komunikatów znajdziesz na slajdach: 9 i 10.
Ponadto w prezentacji odwołałam się do:
= definicji brandingu vs. marketingu,
= modelu „Złotego kręgu” Simona Sineka,
= badań pracuj.pl,
= działań pracodawcow: Sente, Tooplox, Audiofon, Kaufland, Extradom.
Prezentacja z wydarzenia: EmployerBranding_bardzoHR