Ruszyli w środku pandemii. Gdy wokół wszyscy mówili ‘tylko o jednym’, oni zbudowali narrację wokół stabilności i troski. W tych nietypowych czasach znaleźli przestrzeń by opowiedzieć o swoim największym wyróżniku. I to użyczonym od samej Krystyny Czubówny głosem!


Jest jak każda podróż. Ma swój początek i koniec. Ma swojego bohatera, u którego wywołuje pewne emocje i którego zaprasza do interakcji z innymi. Ma też etapy, które prowadzą go do określonego celu. To właśnie „ścieżka Użytkownika”. Jest Ci potrzebna jeśli chcesz projektować coraz lepsze doświadczenia w HR&EB. Na dole strony znajdziesz instruktażowe video.


Chociaż wiesz, że znajomość RODO jest kluczowa (nie tylko ze względu na wielomilionowe kary…), to gdy tylko o nim słyszysz, to jakaś cząstka Ciebie chce uciekać? Mam tak samo. Dlatego ta kampania ‘odczarowująca’ to pojęcie mnie tak urzekła! Przeczytaj koniecznie o grywalizacji, jaką opracowano w Exact Systems.


Posłuchaj czym są archetypy i dowiedz się dlaczego potrzebujesz ich na etapie projektowania strategii komunikacji. Poznaj sposoby na to by uczynić swój przekaz prawdziwym, spójnym i angażującym.


Wydaje Ci się, że to zadanie jest niewykonalne? Nie dziwię się, jeśli nie bardzo wiesz od czego zacząć. Ponoć definicji kultury organizacyjnej jest ponad 150! Ale mam dla Ciebie dobrą wiadomość! Da się ją zmierzyć, zwizualizować (tak! tak!) i sensownie zaplanować taką zmianę, jaką w jej obszarze chciałbyś widzieć. Przeczytaj o „Modelu Wartości Konkurujących”, pobierz […]


Z „MoSCoW” oraz „Matrycy Eisenhowera” korzystam przede wszystkim przy projektowaniu strategii EB. Ale sprawdzają się one również świetnie w innych, projektowych sytuacjach.


Mieliśmy ruszyć w sam środek lasu. Była 22:00. Ekscytacja mieszała się ze zwyczajnym, wyolbrzymionym przez nastoletnią wyobraźnię strachem czy aby… nie pożrą nas dzikie zwięrzęta. Organizator zebrał wszystkie drużyny w jednym miejscu. Otrzymaliśmy dokładną instrukcję co jest celem gry, mapę, narzędzia potrzebne do przetrwania (gdyby jednak te zwierzęta…), a także ramy brzegowe: o której jest […]


Udawanie męczy, wymaga bowiem wielkich pokładów energii i ciągłego prowizorycznego zasypywania luk kulturowych, które pojawiają się jak dziury… na wyboistej drodze. Potrzeba ciągłego kontrolowania czy inni odbierają nas tak, jak chcemy, chociaż w rzeczywistości daleko nam do tego, co o sobie mówimy – jest przyczyną nieudanych kampanii rekrutacyjnych, niskiego poziomu zaangażowania pracowników oraz wewnętrznych konfliktów. […]