W 2015r. miałam przyjemność w czasie WyzwańHR organizowanych przez pracuj.pl prezentować efekty niecodziennych sesji zdjęciowych pracowników. We Wrocławiu (wrzesień) i w listopadzie (Poznań) mówiłam o tym dlaczego chodzenie na skróty, jakim jest zamieszczanie stockowych zdjęć w materiałach pracodawcy, obniża wiarygodność jego komunikatu.


Gdy jakiś czas temu, np. przy zakupie lampki wina, proszono mnie o dowód osobisty traktowałam to jako komplement. Niestety te czasy już bezpowrotnie minęły…, ale zrozumienie dla zachowania sprzedawców pozostało. Tak już przecież ten świat jest urządzony, że jeśli chcemy być postrzegani jako wiarygodni (tu: mieć dostęp do określonego produktu), to musimy to udowodnić: liczbami, […]


Zdjęcia przystojnych, uśmiechniętych, z błyskiem w oku młodych ludzi. W dodatku z obowiązkowym kciukiem w górę – znacie to? Pewnie, że tak. Często widzimy je (te i inne zdjęcia) na stronach kariery, często też wrzucamy je w materiałach pracodawcy „tylko na chwilę”, „bo nie mamy aktualnego zdjęcia pracowników”, „bo wszyscy to robią”, „bo wiadomo, że […]


Najważniejszy fundament działań Employer Branding nie leży wcale w kosztownych kampaniach rekrutacyjnych w Internecie, czy w czasochłonnych eventach adresowanych do kandydatów. Jest dostępny dla każdego pracodawcy i nie zależy od jego wielkości czy dużego budżetu EB.