9 miesięcy pracy w projekcie: od kick offa aż po pierwsze „quick wins”. Sprawdź metodologię, wykorzystane narzędzia i techniki, a także etapy projektu i kroki, które poczyniliśmy z Zespołem Projektowym aby wdrożyć nowy proces on-boardingu w organizacji.


Przeprowadziliście ankietę wśród pracowników i dowiedzieliście się… niewiele, właściwie tyle co nic? Spojrzeliście na komentarze, które zostawili respondenci mając nadzieję, że znajdziecie chwytające za serce historie, głębokie insighty i refleksje? I co, niewiele ich tam, prawda?


Transformacja cyfrowa diametralnie zmieniła sposób działania działów HR. Dziś jako liderzy musimy być gotowi na najważniejsze cyfrowe trendy, technologie i kompetencje oraz wiedzieć, jak budować i zarządzać wysokowydajnymi zespołami w nowej wirtualnej rzeczywistości.


A gdybyśmy tak wszystko zrobili… odwrotnie? Gdybyśmy odłożyli na bok wszystkie nasze przekonania o grupach docelowych i pozwolili sobie „nie wiedzieć”? Przeczytaj skrót z mojego grudniowego wystąpienia na EBSHOW, w tym dodatkowe wnioski i komentarze.


Co roku około 400 dzieci pracowników wraz z rodzicami (w sumie około 1000 osób) spotykało się w firmie przy świątecznej zabawie. Wszyscy zastanawiali się jak będzie tym razem. Bez skomplikowanego zaplecza technologicznego, ale ze świetnymi pomysłami ekipa Mikołajów zorganizowała CUDOWNE spotkanie.


Poniżej zobaczysz dwóch piosenkarzy. Każdy z nich wydobywa z siebie głos i trzyma się określonej linii melodycznej. Wykonują podobną robotę, jednak SPOSÓB w jaki to robią znacząco odróżnia ich od siebie.


Spójrzcie co z okazji „Dnia Chłopaka” przygotowały dziewczyny z JOST Polska z Nowej Soli. Na co dzień to firma produkcyjna z branży automotive. Ale 30 września to przede wszystkim firma, w której pracownice przekazują swoim kolegom szczególne życzenia.


Ruszyli w środku pandemii. Gdy wokół wszyscy mówili ‘tylko o jednym’, oni zbudowali narrację wokół stabilności i troski. W tych nietypowych czasach znaleźli przestrzeń by opowiedzieć o swoim największym wyróżniku. I to użyczonym od samej Krystyny Czubówny głosem!


Jest jak każda podróż. Ma swój początek i koniec. Ma swojego bohatera, u którego wywołuje pewne emocje i którego zaprasza do interakcji z innymi. Ma też etapy, które prowadzą go do określonego celu. To właśnie „ścieżka Użytkownika”. Jest Ci potrzebna jeśli chcesz projektować coraz lepsze doświadczenia w HR&EB. Na dole strony znajdziesz instruktażowe video.


Chociaż wiesz, że znajomość RODO jest kluczowa (nie tylko ze względu na wielomilionowe kary…), to gdy tylko o nim słyszysz, to jakaś cząstka Ciebie chce uciekać? Mam tak samo. Dlatego ta kampania ‘odczarowująca’ to pojęcie mnie tak urzekła! Przeczytaj koniecznie o grywalizacji, jaką opracowano w Exact Systems.