22 marca odbyła się 2. edycja EBMasters. Na tejże, jakże zaszczytnej imprezie, która gromadzi najgorętsze EBowe serca z całego Wrocławia miałam okazję przedstawić najświeższe trendy ze świata Employer Branding (i marketingu).


Stało się! W budżecie działań Employer Branding nareszcie znalazły się środki na wyprodukowanie partii dedykowanych gadżetów, i to takich, które miałyby wspierać komunikację pracodawcy, a nie firmy w ogóle. Sytuacja taka nie zdarza się często, zatem jak podejść do tematu, by niczego nie zaniedbać i dobrze wykorzystać każdą złotówkę?


Są niesamowici. Mimo dużej konkurencji zza oceanu u nas są wciąż na prowadzeniu. Polski GoldenLine.pl ma mnóstwo powodów do dumy. Uparcie przoduje nie tylko w zestawieniach Megapanelu jako największy serwis rekrutacyjny. Obecny na niejednej prywatnej liście “the best of…” skutecznie przyciąga do siebie utalentowanych kandydatów. I dobrze, skoro GL uczy innych jak prowadzić działania Employer Brandingu […]


9 miesięcy kreatywnej, mrówczej, ale też i ogromnej organizacyjnej pracy. 16 wywiadów z pracownikami, 12 godzin nagrań do przeanalizowania, setki zdjęć pracowników, a nawet tych wykonanych firmowym wnętrzom. Do tego wymiana tysiąca maili z grafikiem i scenarzystą. Tyle wysiłku było potrzebne by narodziło się nowe dziecko Ceneo.pl – komiks przedstawiający kulturę organizacyjną firmy.


Niebanalni, kreatywni i przede wszystkim pracowici – Bohaterowie HR. Znasz kogoś, kto zasługuje na to miano? Zgłoś go do konkursu! Jury z nieukrywaną ciekawością oczekiwać będzie na tych, którzy rozumieją wartość działań HR, są przykładem innowacyjnego podejścia do HRM oraz poprzez swoją codzienną pracę pokazują jak bardzo ważny jest dialog pomiędzy biznesem a ludźmi.