Każdy dobry pracodawca powinien zadbać o odpowiednie i skuteczne formy motywowania swoich pracowników. Istnieje wiele teorii mówiących o tym jakie metody stosować, często jednak zapomina się o rzeczy zupełnie podstawowej - codziennej komunikacji w firmie. Zatem, w jaki sposób zwracać się do siebie by motywować do osiągania lepszych wyników? Na to pytanie pomógł odpowiedzieć eksperyment polegający na… grze w rzutki!
„To, co spostrzegasz, to, co widzisz i to, co słyszysz w bardzo dużym stopniu zależy od miejsca, w którym stoisz”. Jak mądrze rzekł swego czasu C.S. Lewis - w udzielaniu feedbacku, ale też i w jego przyjmowaniu, główne skrzypce gra perspektywa. Jak zatem podejść do tematu tak, by mieć ją cały czas na uwadze?
Praca z pasją jest jak nie-praca. Dostępna niewielkiej liczbie przedstawicieli poszczególnych zawodów (dane bardzo subiektywne) wypływa z tego, co człowiek po prostu kocha robić. Bardzo korzystna dla współpracowników (bo można się nią „zarazić”), kandydatów („jeśli można tu pracować z pasją, to chętnie się zatrudnię”), a zwłaszcza dla samego pracodawcy (pasja to efektywność) i klientów („zostanę fachowo obsłużony”).
Pogoda spacerom nie sprzyja, ale czytaniu to i owszem ;-). Zapraszamy do rzucenia okiem na kilka ciekawych tematów: o work&life balance, narzędziach rekrutacji i roli managera.
Zapewne słyszeliście w mediach o byłym polskim żołnierzu znalezionym w Tatrach. Weteran wielu misji zagranicznych, z którym obecnie nie ma większego kontaktu, został natychmiast rozpoznany przez najbliższą rodzinę, a następnie otoczony opieką byłego pracodawcy, czyli wojska.
Ludzie są największą wartością organizacji. Od ich zaangażowania w pracę zależy satysfakcja klienta i poziom wyników finansowych przedsiębiorstwa. Dlatego tak ważne jest by utrzymywać je na najwyższym poziomie. Tylko tacy pracownicy budują pozytywny wizerunek pracodawcy. A tylko taki wizerunek przyciąga najlepszych kandydatów
Magazyn adresowany jest do pracowników Działów HR (kadry i płace, rekrutacja, szkolenia, Employer Branding) oraz wszystkich tych, których interesuje zarządzanie zespołem, motywowanie i budowanie zaangażowania.
Napisz mi CV, idź za mnie na targi pracy, a nawet negocjuj podwyżkę z szefem. Brzmi nieprawdopodobnie? A jednak to rzeczywistość. Pokolenie Millenium wprowadza nowe zwyczaje na rynek pracy.
Dziś zazdrościmy: Lego – biura w Danii, pewnej australijskiej firmie – najhojniejszego szefa świata, GetHired – totalnie nowej i innowacyjnej platformy rekrutacyjnej i Ernst&Young, U.S. Navy, Accenture, Marriott oraz Sodexo - najlepszych rozwiązań Employer Branding. Zapraszamy do prasówki.
Daleko nam do szkoły i do czystej teorii. Zdecydowanie bardziej wolimy praktykę. W dodatku chętnie się nią podzielimy. Mnóstwo przykładów z polskiego i zagranicznego podwórka, konkretne narzędzia do wdrożenia "od zaraz", doskonały punkt wyjścia do budowania strategii Employer i Employee Branding w Twojej firmie - Zapraszamy na szkolenia.