Nie masz czasu czytać kilkudziesięciu artykułów nt. Employer Brandingu tygodniowo? Nie musisz. My wytropiliśmy dla Ciebie najciekawsze. Rozpoczynamy cykl prasówek, którą raz na kilka, kilkanaście dni będziemy dla Ciebie przygotowywać. Oto pierwsza partia zimowych tropów.
Dzisiejszy wpis jest przeglądem ciekawych zastosowań i ma pokazać siłę drzemiącą w tych niepozornych znaczkach. Kody QR mogą znaleźć zastosowanie praktycznie w każdej dziedzinie. Dla każdego coś się znajdzie. Zobaczcie sami...
Kreatywnego, otwartego na zmiany, z wiedzą z nowoczesnych technologii zatrudnię. I jeszcze żeby był pokorny i cierpliwy wobec praw rządzących się korporacją.
Nieczęsto myślimy o zawodowym wojsku jak o pracodawcy. W dodatku jednym z największych na świecie. Czy jednak ktokolwiek z Was pomyślał, że wojsko może skutecznie wykorzystywać narzędzia Employer Brandingu do tego, aby zrekrutować najlepszych kandydatów? A jednak!
Z pracą jest czasem jak ze związkiem. Początki są zawsze pełne uniesień, bo to czas idealizowania drugiej strony i niezmąconej wiary w to, że „się uda”. Gdy mija pierwsze zauroczenie, nadchodzi czas próby. Codzienność wyostrza wzrok, dzięki czemu zaczynamy dostrzegać też mniej pozytywne aspekty sytuacji. A jeśli zaczynają nam już one bardzo przeszkadzać, decydujemy się […]
Moda to czy konieczność? Narzędzie rekrutacji czy budowania wizerunku? Jak to jest z tym Facebookiem? Lepiej zainwestować w ogłoszenie na portalu rekrutacyjnym, czy poświęcić czas na rozwijanie profilu? Jakie cele chcemy osiągnąć? Czy rzeczywiście znajdziemy tam naszych kandydatów i czy będziemy wiedzieć co robić by nie było nudno?
Agencja interaktywna Scholz & Friends z Berlina, przy okazji otwarcia nowej siedziby, przeprowadziła kampanię wizerunkową ‘dla’ i ‘o’ pracownikach. Chciała tym samym przypomnieć wartości, które leżą u podstaw kultury organizacji – szacunek oraz poczucie, że każdy z pracowników stanowi ważną część firmy. Sprytnie wykorzystała przy tym nowoczesne technologie, które umożliwiły zastosowanie rozwiązań niedostępnych nigdzie indziej.
Jak przygotować kampanie rekrutacyjną skierowaną do studentów najlepszych szkół artystyczno-designerskich? Potrzebna do tego jest pielęgniarka ze strzykawką, sauna i 3 kg cebuli. I pomysł oczywiście. I pracownicy. Oni są tutaj kluczowi.
Mobilne technologie, wzrost znaczenia social media w budowaniu relacji z kandydatami oraz zaangażowanie pracowników jako fundament budowania marki pracodawcy – moje typy na 2012 rok.
Piękne, czy funkcjonalne? Jeżeli jesteś projektantem wielokrotnie zadajesz sobie to pytanie.
Nawiasem mówiąc są tacy, którzy uważają, że rozwiązanie ma działać i nie musi wyglądać (np. duża rzesza programistów) i tacy, że efekt końcowy ma wyglądać i to powinno wystarczyć (w tej grupie znajdują się niektórzy graficy komputerowi).
Skuteczne połączenie piękna i funkcjonalności jest definicją dobrego designu. I o takim designie, w kontekście projektowania kodów QR, będę tu pisać.