Z pracą jest czasem jak ze związkiem. Początki są zawsze pełne uniesień, bo to czas idealizowania drugiej strony i niezmąconej wiary w to, że „się uda”. Gdy mija pierwsze zauroczenie, nadchodzi czas próby. Codzienność wyostrza wzrok, dzięki czemu zaczynamy dostrzegać też mniej pozytywne aspekty sytuacji. A jeśli zaczynają nam już one bardzo przeszkadzać, decydujemy się […]


Moda to czy konieczność? Narzędzie rekrutacji czy budowania wizerunku? Jak to jest z tym Facebookiem? Lepiej zainwestować w ogłoszenie na portalu rekrutacyjnym, czy poświęcić czas na rozwijanie profilu? Jakie cele chcemy osiągnąć? Czy rzeczywiście znajdziemy tam naszych kandydatów i czy będziemy wiedzieć co robić by nie było nudno?


Agencja interaktywna Scholz & Friends z Berlina, przy okazji otwarcia nowej siedziby, przeprowadziła kampanię wizerunkową ‘dla’ i ‘o’ pracownikach. Chciała tym samym przypomnieć wartości, które leżą u podstaw kultury organizacji – szacunek oraz poczucie, że każdy z pracowników stanowi ważną część firmy. Sprytnie wykorzystała przy tym nowoczesne technologie, które umożliwiły zastosowanie rozwiązań niedostępnych nigdzie indziej.