Kodeks Etyki to zbiór najważniejszych wartości i ‘reguł gry’ danej wspólnoty. Jest kluczowym dokumentem w procesie pozycjonowania firmy jako dojrzałej organizacji.


Nigdy nie będzie idealnego czasu w życiu organizacji kiedy to powiesz sobie: mam wszystkie zasoby by zacząć budować strategię marki. Nigdy też nie nastąpi ten moment, w którym pomyślisz, że nie mam nic do roboty, więc może by tak zająć się strategią…? Dlatego podejdź do tematu już dziś – odważnie, sprawnie i z pełnym przekonaniem. […]


Niedawno konsultowałam proces definiowania Wartości w jednej z organizacji. Na finalnym spotkaniu padły te same pytania, które usłyszałam na początku pracy z nimi w tej właśnie fimie: po co nam one? Czy szukamy kompromisu, pod którym podpisze się każdy w firmie, czy jednak dyktujemy tu niejako warunki pokazując normy, które być może nie przez całą […]


Nanotechnologia jest obecna wokół nas w wielu branżach. Medycyna, wojsko, lotnictwo, kosmetologia, produkcja żywności, marketing i komunikacja to tylko niektóre z nich. Nawet nie zdajemy sobie sprawy jak bardzo wpływa na nasze codzienne wybory i decyzje, styl życia, sposób przetwarzania informacji. Sprawdź jak dzięki nanoEB możesz doskonalić organizację jako miejsce pracy i kształtować jej wizerunek. […]


Dość nowa w naszym świecie HR i EB perspektywa. Nikt wcześniej o niej nie mówił (czyżbym była pierwsza? :-) ). Z pozoru niełatwa, ale przy bliższym poznaniu – wierzę, że skradnie Twoje serce. Zwłaszcza, że każdy z nas, codziennie ‘zatrudnia’ swojego pracodawcę do wykonania określonych zadań. Naturalnie zatem koresponduje ona również z naszymi, osobistymi potrzebami. […]


Prawdopodobnie masz już opracowane Wartości, a wraz z nimi listę działań, rytuałów, zmian systemowych, które mają je wspierać (na moim szkoleniu nauczysz się to robić). Jednym słowem: jesteście w organizacji gotowi do ich wdrożenia. Sprawdź jednak jakie ryzyka mogą na Was czyhać po drodze. Błędy na tym etapie skutkować mogą... odrzuceniem wartości przez organizację. Oczywiście, raczej nikt nie powie tego głośno, ale mogą być one obśmiewane i komentowane gdzieś w korytarzowych zakamarkach. Słyszałam nie raz na własne uszy! Dzieje się to głównie wtedy, gdy na początku nie zadbamy o kilka istotnych kwestii.


Ewoluuje i kształtuje się wraz z rozwojem organizacji. Jest obecna na każdym etapie jej wzrostu. Również wtedy, gdy świadomie z nią nie pracujemy. Potrafi wspierać lub blokować potencjał ludzi i całych zespołów. Nadaje grupie tożsamość, określa 'reguły gry', oddziela i wyróżnia ją na tle innych. Jak o nią dbać i tym samym świadomie budować biznes o mocnych fundamentach?


Wyobraź sobie, że Twoim (i Zespołu Projektowego) zadaniem jest zaprojektowanie parku na nowym osiedlu w mieście. Co robisz, z jakich metod badawczych korzystasz?


Marka pracodawcy nie działa w próżni, lecz w pewnym kontekście. Ten kontekst tworzą skojarzenia powstałe wokół innych marek, które wiążą się z daną organizacją. Sprawdź w jaki sposób budować Employer Branding korzystając z połączeń pomiędzy pracą, produktem/usługą a wizerunkiem pracowników i liderów.


Już nie tylko ‘planeta IT’ może pochwalić się ciekawymi, trafnymi i efektywnymi działaniami EB. Od wielu miesięcy możemy obserwować jak wizerunek pracodawcy budują firmy produkcyjne. Warto inspirować się tymi działaniami, nawet wtedy, gdy pracujesz w zupełnie innej branży. Dlaczego?

1 2 3 21