Z czym kojarzy Ci się informacja zwrotna? Czy kiedykolwiek ktoś Ci jej udzielał? Ile razy miałeś wrażenie, że przerodziła się w osobisty atak? Ile razy rozmawialiście nie o rozwiązaniach, a o problemie cofając się do przeszłości zamiast skupić się na tym, co można zrobić za chwilę? Ile razy, kiedy to Ty jej udzielałeś, popełniłeś podobne […]
Prasówka, którą można poczytać, obejrzeć a nawet w którą można zagrać. Teksty, video i gry. Zapraszamy zwłaszcza tych, którzy szukają pracy.
Podczas gdy większość ekspertów employer brandingowych skupia się na nowoczesnych formach reklamy, jakie umożliwiają na przykład social media, szwajcarska firma outdoorowa postanowiła zrealizować kampanię rekrutacyjną korzystając z nieco przestarzałego rozwiązania…
Jest wiele dróg dotarcia do kandydatów. Aby efektywnie z nich korzystać, trzeba wiedzieć które z nich będą atrakcyjne dla grupy docelowej, jakich nakładów pracy i środków wymagają oraz czy pomogą firmie wyróżnić się na tle konkurencji.
Ci, którzy są „najbliżej” wizerunku pracodawcy mają na niego największy wpływ. To jego pracownicy. Wiedząc o nim najwięcej są najbardziej wiarygodnym źródłem informacji i chętnie dzielą się swoją opinią na zewnątrz. Dlatego tak ważne jest, by firma zadbała o ich najwyższy poziom satysfakcji już w momencie rekrutowania ich do zespołu, wdrażania w nowe obowiązki, a nawet wtedy, gdy ci postanowią z tej organizacji odejść.
„Open space” nie oznacza tylko fizycznej przestrzeni w nowoczesnych biurach. Taką nazwę przyjęła również koncepcja organizacji, w których nie istnieją stanowiska managerów zarządzających. Tego typu „swobodna” organizacja daje dużo wolności ale implikuje również większą odpowiedzialność, za którą stoi spora dawka zaufania i automotywacji.
Zapraszamy na szkolenia z Employee & Employer Branding, które prowadzimy w ramach Akademii Rekrutera pracuj.pl. "Strategia budowania wizerunku pracodawcy" - warsztat oparty o najlepsze casy z Polski i ze świata.
Mam zadanie do wykonania. Klient chce mieć 50 koszulek z nadrukiem na rano. Projekt jest gotowy. Zdyszana wpadam do jednoosobowego departamentu czasami odpowiedzialnego za kreację i przygotowanie do druku: – Krzychu! Są koszulki do druku ASAP. Daj mi kontakt do drukarni! – Jakiej drukarni? – zdumiony spogląda na mnie – No takiej, co nam na […]
„Praca w międzynarodowym środowisku” jest obok marki oraz bogatego pakietu socjalnego jedną z ważniejszych wartości dodanych przyciągająca młodych kandydatów. Warto przeanalizować jakie implikacje niesie ona dla komunikacji oraz polityki wewnętrznego brandingu.
Kształtowanie środowiska konstruktywnego feedbacku w pracy się opłaca: pracownikom (bo sami mogą sprawdzić czy spełniają oczekiwania), pracodawcom (bo mogą przekazywać informacje zwrotne nie tylko wtedy, gdy zbliża się ocena roczna lub gdy coś idzie źle) i wreszcie całej firmie (bo feedback to fundament otwartej kultury organizacyjnej, która sprzyja budowaniu zaangażowania).