Prawdopodobnie masz już opracowane Wartości, a wraz z nimi listę działań, rytuałów, zmian systemowych, które mają je wspierać (na moim szkoleniu nauczysz się to robić). Jednym słowem: jesteście w organizacji gotowi do ich wdrożenia. Sprawdź jednak jakie ryzyka mogą na Was czyhać po drodze. Błędy na tym etapie skutkować mogą... odrzuceniem wartości przez organizację. Oczywiście, raczej nikt nie powie tego głośno, ale mogą być one obśmiewane i komentowane gdzieś w korytarzowych zakamarkach. Słyszałam nie raz na własne uszy! Dzieje się to głównie wtedy, gdy na początku nie zadbamy o kilka istotnych kwestii.


Ewoluuje i kształtuje się wraz z rozwojem organizacji. Jest obecna na każdym etapie jej wzrostu. Również wtedy, gdy świadomie z nią nie pracujemy. Potrafi wspierać lub blokować potencjał ludzi i całych zespołów. Nadaje grupie tożsamość, określa 'reguły gry', oddziela i wyróżnia ją na tle innych. Jak o nią dbać i tym samym świadomie budować biznes o mocnych fundamentach?


Wyobraź sobie, że Twoim (i Zespołu Projektowego) zadaniem jest zaprojektowanie parku na nowym osiedlu w mieście. Co robisz, z jakich metod badawczych korzystasz?


Marka pracodawcy nie działa w próżni, lecz w pewnym kontekście. Ten kontekst tworzą skojarzenia powstałe wokół innych marek, które wiążą się z daną organizacją. Sprawdź w jaki sposób budować Employer Branding korzystając z połączeń pomiędzy pracą, produktem/usługą a wizerunkiem pracowników i liderów.


Już nie tylko ‘planeta IT’ może pochwalić się ciekawymi, trafnymi i efektywnymi działaniami EB. Od wielu miesięcy możemy obserwować jak wizerunek pracodawcy budują firmy produkcyjne. Warto inspirować się tymi działaniami, nawet wtedy, gdy pracujesz w zupełnie innej branży. Dlaczego?


Mam urodziny! Z tej okazji przygotowałam małe podsumowanie. Przyjmij je proszę ode mnie w prezencie. Niech pomogą Tobie odkrywać nowe, ciekawe szlaki EB, a mnie - niech przypominają o tym, co ważne.


Są wokół Ciebie. Może jeszcze nie są aktywni, nie mówią głośno o wrażeniach z pracy, ale z pewnością są obecni. Znajdź ich, przygotuj do roli, wdróż w proces, motywuj, inspiruj i edukuj. Niech będą twarzą organizacji. Zobacz na przykładzie GK jak bardzo to się wszystkim opłaca!


Strategia to dopiero początek podróży po szlakach Employer Branding. Kilka miesięcy pracy analitycznej, refleksyjnej, syntetyzującej, a przede wszystkim – projektowej* prowadzi nas do odpowiedzi na 3 istotne pytania (zdradzam je w tekście). Pozyskana w ten sposób „prawda o marce” pomaga prowadzić działania w sposób spójny, logiczny, konsekwentny, atrakcyjny i adekwatny do potrzeb grup celu. Samo […]


Co na to zarząd? Czy mamy ‘zielone światło’? Mam się zaangażować jako lider, ale czy top management już to robi? Nie ja tu decyduję, najpierw potrzebuję zgody ‘z góry’. Ile z tych zdań już słyszałaś/eś? Za chwilę startujesz z procesem projektowania strategii EB i wiesz, że bez zaangażowania kadry zarządzającej nie uda Ci się jej […]


Jak przystało na poznaniaków (ha ha ha), ten wpis o mojej współpracy z Grupą Komputronik (firmą wyrosłą w stolicy Wielkopolski) będzie pełen konkretów. Znajdziesz tu praktyczne wskazówki do zakorzenienia idei Employer Brandingu u siebie w organizacji. Wszystko to w formie lekcji, które wspólnie z Agnieszką Żak – Stechlińską z Działu HR doświadczyłyśmy odkrywając, nazywając i […]