Inne seriale są teraz na topie. „Orange is the new black”, „Black mirror”, „Ozark” to tylko niektóre z górnej części mojej listy. „Dr House” zawsze jednak będzie w moim sercu. Ten gruboskórny i nieokrzesany, lecz bardzo inteligentny, z doskonałym zmysłem analitycznym diagnosta doskonale wie jak obserwować innych. Czerpię z jego nauk pełnymi garściami.


Masz w planach przeprowadzenie audytu marki i zastanawiasz się jak przygotować ankietę? Ten post jest dla Ciebie.


Urodzeni po 1995 roku niebawem wejdą na polski rynek pracy. Szczycący się wykształceniem starannie zaplanowanym od najwcześniejszych lat, posługujący się językiem angielskim już w wieku przedszkolnym. Otwarci na nowinki technologiczne, obowiązkowo ze smartfonem w dłoni, obecni na pewno wszędzie tam, gdzie dostępne jest wi-fi ;-). Pokolenie Z – funkcjonujące w świecie opinii, porównań i lajków […]


Przed Tobą krótki zestaw pytań. Podzieliłam go na dwie części. Pierwsza dotyczy przygotowania, które -moim zdaniem- powinien mieć w sobie dobry specjalista EB. Druga część dotyczy pracodawcy i tego na ile sposób zarządzania organizacją oraz postawa kadry managerskiej sprzyja budowaniu marki.


W jaki sposób metoda Design Thinking może nam się przydać w pracy Employer Brandingowca? W jakich sytuacjach kreatywność może być szczególnie pożądana? Sprawdź gdzie najczęściej stosuję DT i daj się zainspirować!


[Konrad Surowiec] Mam nadzieję, że mieliście okazję zobaczyć nasze poprzednie video (z 2015r r.). Ładnie nam wtedy “popracowało” wizerunkowo. Przy promowaniu szkoły trzeba jednak być cały czas jeden krok przed konkurencją. Dlatego wiedzieliśmy, że w tym roku musimy zrobić coś absolutnie nowego i znów zaskakującego.


Widzieliście już? Pytam, bo warto. Nawet wtedy, gdy nie jesteście fanami piłki nożnej. W kampanii EB „Dołącz do najlepszego zespołu” możecie zobaczyć świetnie językowo rozegrany koncept zbudowany w piłkarskiej konwencji.


W tej fenomenalnej metodzie tworzenia innowacyjnych rozwiązań fascynują mnie przede wszystkim dwie rzeczy. Pierwsza to jej geneza, bo metoda wywodzi się ze świata projektantów i designerów. Druga – to maksymalne skoncentrowanie na użytkowniku, „wejście w jego buty” i próba ujrzenia świata z jego perspektywy.


Wyobraź sobie, że idziesz drogą w nowym terenie. Idziesz śmiało przed siebie. Choć początkowo nie wiesz czy dobrze wybrałeś kierunek, drogowskazy wzbudzają w Tobie to miłe uczucie, że “jest ok, tędy dojdę prosto do celu”. Czujesz się pewnie, komfortowo. Masz czas rozglądać się na boki, oglądać, przeżywać, doświadczać. Tak dobrze Ci na tej drodze, że […]


Trwa szkolenie Specjalistek z obszaru HR. Uczestniczki prezentują na forum, ale też i przed kamerą wycinek swojej pracy. Są wyraźnie zestresowane. Każda z nich ma na swój występ dwie minuty. Uczestniczek jest dziesięć. Wszystkim idzie świetnie. Część z nich jednak jest innego zdania…

1 3 4 5 6 7 16